ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 94381
  • ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰
  • 122 بازدید
  • ارسال توسط :
وعده۲هفته‌ای اروپا برایSPV/تاکید بر اصلاح قانون انتخابات/پیشنهادی برای اصلاحیه قانون بازنشستگان

وعده۲هفته‌ای اروپا برایSPV/تاکید بر اصلاح قانون انتخابات/پیشنهادی برای اصلاحیه قانون بازنشستگان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم تکریم و معارفه فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق نزاجا، گفت: به دلیل قدرت بازدارندگی که در عرصه های مختلف دفاعی داریم، دشمن هیچ وقت به خود اجازه نخواهد داد حرکتی احمقانه انجام دهد؛ زیرا مطلع است […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم تکریم و معارفه فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق نزاجا، گفت: به دلیل قدرت بازدارندگی که در عرصه های مختلف دفاعی داریم، دشمن هیچ وقت به خود اجازه نخواهد داد حرکتی احمقانه انجام دهد؛ زیرا مطلع است اگر دست به چنین اقدامی بزند، در هر مقیاسی، در کسری از زمان طومار عمر ننگین سربازانش را در هم خواهیم پیچید.

جمعی از خانواده‌های شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم با حضرت آیت الله خامنه‌ای دیدار کردند. در این دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی تصریح کردند:مسئولان باید مراقب باشند، دشمن خبیثی که از در بیرون شده است، از پنجره داخل نشود. ایشان سیاست آل سعود در یمن و بحرین را، سیاستی ابلهانه دانستند و تأکید کردند: خادم حرمین شریفین باید «اشداءُ علی الکفار» باشد، نه اشداء در مقابل مؤمنان و در مقابل مردم یمن و مردم بحرین.

مصطفی میرسلیم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص تغییر قانون انتخابات،  گفت: قانون انتخابات باید اصلاح شود و شرایط یکسانی که افراد می‌توانند در انتخاب حضور یابند مشخص و در مجلس به قانون تبدیل شود. وی اظهار کرد: در جمهوری اسلامی یک مردم‎‌سالاری دینی داریم و مبنای کار ما انتخاب است. انتخاب باید اصلح باشد و باید فردی که شایسته‌تر است را برای سپردن مسئولیت‌ها انتخاب کنیم.

همچنین محمدحسین فرهنگی، عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به دستور مقام معظم رهبری برای اصلاح قانون منع بکارگیری بازنشستگان، گفت: در اصلاح قانون منع بکارگیری بازنشستگان به تعیین «مرجع تشخیص جایگزین نداشتن بازنشسته‌ها» و تعریف واژه غیرقابل جایگزین بودن باید توجه ویژه شود.

پس از خروج آمریکا از برجام و اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران از سوی این کشور، سایر کشورهایی که در برجام حضور داشتند بر ضرورت حفظ آن و استفاده ایران از منافع اقتصادی آن تاکید کردند و بر اساس آن‌چه مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرده است، سازوکار مالی اروپا برای تسهیل تجارت با ایران تا حدود دو هفته آینده اجرایی خواهد شد.

دبیرکل سازمان ملل نیز در گزارشی محرمانه که خبرگزاری رویترز به آن دسترسی پیدا کرده است، از تمامی کشورها خواسته تا ادامه اجرای برجام را تضمین کنند.

همچنین سرگئی ریابکوف، معاون وزیر خارجه روسیه در دیدار با سفیر کشورمان گفت: راه اندازی مکانیزم مالی اروپا برای تعامل تجاری با ایران ضروری است.

در همین ارتباطمسوول دپارتمان اروپای موسسه ایران ـ یوریکا تصریج کرد: اروپایی‌ها می‌خواهند که برجام بماند اما توان و ظرفیت لازم را ندارند. حتی در میزبانی مکانیسم SPV مشکل داشته و دارند. بنا بر این، اروپایی‌ها در حال تلف کردن زمان هستند، چرا که خودشان می‌دانند هم به توافق احتیاج دارند، هم توانایی کافی برای نجاتش ندارند

برایان هوک رئیس گروه اقدام ایران در وزارت امورخارجه آمریکا با انتشار یک پیام ویدئویی در صفحه توئیتر فارسی وزارت امورخارجه آمریکا اعلام کرد که این وزارت‌خانه قصد دارد موضوع حضور فرزندان و وابستگان مقامات جمهوری اسلامی در آمریکا را بررسی‌کند.

دستیار ویژه رئیس مجلس : وعده‌های مثبت اروپا درباره SPV نیازمند گام‌های عملی است

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس: عضویت رژیم صهیونیستی در FATF اهمیتی برای ما ندارد

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب: نوع مخالفت با FATF همانی است که با برجام می‌شد

سرپرست معاونت امور فضای مجازی دادستانی کل کشور و دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه به تشریح موضوعاتی همچون فیلترینگ تلگرام و اینستاگرام، رفع فیلتر توییتر و حمایت از فعالیت پیام رسان‌های اجتماعی داخلی پرداخت و درباره آیین نامه حمایت حقوقی از فعالیت پیام رسان‌های اجتماعی داخلی گفت: بستر لازم برای حمایت از پیام رسان‌های داخلی فراهم نشد.

آیت‌الله جنتی، دبیر شورای نگهبان بر ضرورت توجه نمایندگان مجلس شورای اسلامی به شأن و جایگاه خود و همچنین رسالتی که بر عهده ایشان است، تأکید کرد و گفت: شایسته نماینده مردم نیست که در مجلس که محل قانونگذاری و برنامه‌ریزی برای حل مشکلات کشور است، به امور دیگر بپردازد.

*همچنین می‌توانید گفت و گوهای اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه امروز هیات دولت با خبرنگاران را اینجا دنبال کنید.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن