ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 9442
  • ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲
  • 107 بازدید
  • ارسال توسط :
نمایشگاهی از رشادت های مدافعان حرم

نمایشگاهی از رشادت های مدافعان حرم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،این هنرمند هدف از برپایی این نمایشگاه را ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و یادآوری رشادتها و دلاورمردی شهیدان اعلام کرد. نمایشگاه نقاشی شهدای مدافع حرم و رزمندگان دفاع مقدس با 40 اثر نقاشی تا ششم آبان در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،این هنرمند هدف از برپایی این نمایشگاه را ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و یادآوری رشادتها و دلاورمردی شهیدان اعلام کرد.

نمایشگاه نقاشی شهدای مدافع حرم و رزمندگان دفاع مقدس با 40 اثر نقاشی تا ششم آبان در گنجینه بابل ، دایر است.

انتهای پیام/

ادارات حفاظت محیط زیست گلوگاه‌‌، محمود آباد، جویبار‌، نوشهر و رامسر نیز طرح یک ساعت با محیط بان را با هماهنگی آموزش وپرورش و استفاده از محیط بانان مجرب و مسلط به دانش زیست محیطی انجام دادند.

در این برنامه ها، دانش آموزان با سازمان حفاظت محیط زیست، وظایف محیط بانان، شرایط زیست بوم ها، لزوم وجود حیات وحش، مدیریت پسماند، مناطق تحت مدیریت سازمان آشنا شده و با طرح سوالات مختلف از حضور محیط بانان استقبال نمودند.

این طرح با هدف افزایش دانش و آگاهی دانش آموزان مدارس و در نتیجه خانواده ها و اجتماع محیط بان، در مدرسه سایر شهرهای استان نیز در حال اجرا و پیگیری است.

انتهای پیام/

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن