ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 94423
  • ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۷:۲۴
  • 87 بازدید
  • ارسال توسط :
دیدار وزیر بهداشت با نخست وزیر هندوستان

دیدار وزیر بهداشت با نخست وزیر هندوستان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو،‌ وزیر بهداشت در حاشیه اجلاس بین المللی سلامت مادر، کودک و تغذیه در دهلی نو با نخست وزیر هندوستان دیدار کرد. همچنین روز گذشته سید حسن قاضی زاده هاشمی در کارگاه همکاری‌های بین بخشی برای تامین سلامت مادر، نوزاد و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو،‌ وزیر بهداشت در حاشیه اجلاس بین المللی سلامت مادر، کودک و تغذیه در دهلی نو با نخست وزیر هندوستان دیدار کرد.

همچنین روز گذشته سید حسن قاضی زاده هاشمی در کارگاه همکاری‌های بین بخشی برای تامین سلامت مادر، نوزاد و کودک در اجلاس بین المللی سلامت مادر، کودک و تغذیه در هند، اظهار داشت: از مهمترین تجربیات ایران در این زمینه  تقویت و رشد مناسب کودکان، کاهش مرگ مادران از 25 در هر صد هزار تولد زنده در سال 2008 به 19 در هر صد هزار تولد زنده در سال 2017، کاهش مرگ نوزادان است.

وزیر بهداشت گفت: ایران آمادگی لازم برای کمک به مادران و نوزادان کشورهای مختلف به ویژه یمن، سوریه، عراق و افغانستان که با جنگ های داخلی و خارجی روبرو هستند را دارد تا دسترسی این اقشار آسیب پذیر به خدمات بهداشتی و درمانی فراهم شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن