ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 94479
  • ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۳
  • 188 بازدید
  • ارسال توسط :

قطعنامه سناتور آمریکایی برای پاسخگو کردن بن سلمان بابت قتل خاشقچی ارائه شد

العالم – آمریکا «باب کورکر»، رئیس کمیته روابط خارجی مجلس سنای آمریکا قطعنامه‌ای معرفی کرده که «محمد بن سلمان»، ولیعهد سعودی را مسئول قتل جمال خاشقچی، روزنامه‌نگار منتقد سعودی معرفی می‌کند. این قطعنامه با عنوان «حمایت از راه حل سیاسی در یمن و محکوم کردن قتل جمال خاشقچی» امروز پنجشنبه به کمیته روابط خارجی مجلس […]

العالم – آمریکا

«باب کورکر»، رئیس کمیته روابط خارجی مجلس سنای آمریکا قطعنامه‌ای معرفی کرده که «محمد بن سلمان»، ولیعهد سعودی را مسئول قتل جمال خاشقچی، روزنامه‌نگار منتقد سعودی معرفی می‌کند.

این قطعنامه با عنوان «حمایت از راه حل سیاسی در یمن و محکوم کردن قتل جمال خاشقچی» امروز پنجشنبه به کمیته روابط خارجی مجلس سنای آمریکا ارائه شده است.

این قطعنامه تصریح کرده جنگ در یمن، بحران انسان‌دوستانه در این کشور را تشدید کرده و در حال حاضر نزدیک به ۱۲ میلیون نفر در این کشور از گرسنگی رنج می‌برند.

در بخشی از این قطعنامه به «رفتارهای نگران‌کننده» حکومت سعودی در زمینه‌های مختلف از جمله جنگ یمن، حبس سعد الحریری، نخست‌وزیر لبنان، تضعیف وحدت شورای همکاری خلیج فارس، اخراج سفیر کانادا، سرکوب مخالفان و قتل خاشقچی اشاره شده است.

فارس

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن