ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 94507
  • ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۷:۰۶
  • 173 بازدید
  • ارسال توسط :
جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی ۱۸ بار مناطق مختلف یمن را بمباران کردند

جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی ۱۸ بار مناطق مختلف یمن را بمباران کردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، همزمان با پایان گفتگو‌های صلح یمن در سوئد، جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی ۱۸ بار مناطق مختلف در استان‌های الحدیده، صنعا، مارب و صعده را بمباران کردند. یحیی سریع، سخنگوی رسمی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد همزمان با […]

جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی ۱۸ بار مناطق مختلف یمن را بمباران کردندبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، همزمان با پایان گفتگو‌های صلح یمن در سوئد، جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی ۱۸ بار مناطق مختلف در استان‌های الحدیده، صنعا، مارب و صعده را بمباران کردند.

یحیی سریع، سخنگوی رسمی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد همزمان با تشدید حملات هوایی به استان‌های مختلف یمن، حملات توپخانه‌ای و موشکی نیرو‌های وابسته به دولت مستعفی و فراری یمن نیز شدت یافت و این نیرو‌ها عملیات گسترده‌ای را برای پیشروی به طرف شهرستان نهم در شرق صنعا، شهرستان ذی ناعم در استان البیضاء و مناطق باقم و رازح در استان صعده آغاز کردند.

وی تاکید کرد نیرو‌های ارتش و جنبش انصارالله پیشروی نیرو‌های وابسته به دولت مستعفی به طرف شهرستام نهم در شرق صنعا را دفع و تلفات و خسارات سنگینی به آنان وارد کردند.

سخنگوی نیرو‌های مسلح صنعا گفت: گزارش‌های سرویس‌های اطلاعاتی کشته شدن ۵۱ تن و زخمی شدن ۱۹۴ تن از نیرو‌های متجاوز را تایید کردند.

سرتیپ یحیی سریع همچنین از حمله ناکام متجاوزان برای پیشروی به طرف منطقه راهبردی تویلق در اطراف جازان خبر داد. این مقام نظامی یمن ادامه تشدید حملات نیرو‌های وابسته به دولت مستعفی یمن به طرف شهرستان نهم در صنعا، مناطق رازح و باقم در صعده و مناطق دیگر را نشانه عدم جدیت آنان برای برقراری صلح و حل بحران یمن خواند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن