ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 9452
  • ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
  • 73 بازدید
  • ارسال توسط :
رستمی: تمریناتم برای حضور در المپیک بعد آغاز کرده‌ام/ پدرم با ازدواج من مشکلی ندارد

رستمی: تمریناتم برای حضور در المپیک بعد آغاز کرده‌ام/ پدرم با ازدواج من مشکلی ندارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، کیانوش رستمی در حاشیه مراسم تجلیل خانواده شهدای مدافع حرم از ورزشکاران المپیکی گفت: افتخار می‌کنم در چنین مراسمی شرکت کردم چرا که شهدای مدافع حرم چشم و چراغ کشور هستند. وی در مورد شرایط آمادگی‌اش افزود: تمرینات هوازی را […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، کیانوش رستمی در حاشیه مراسم تجلیل خانواده شهدای مدافع حرم از ورزشکاران المپیکی گفت: افتخار می‌کنم در چنین مراسمی شرکت کردم چرا که شهدای مدافع حرم چشم و چراغ کشور هستند.

وی در مورد شرایط آمادگی‌اش افزود: تمرینات هوازی را شروع کردیم و تلاش می‌کنم تا المپیک آینده به آمادگی کامل برسم. از حالا تمریناتم را برای حضور در المپیک بعدی آغاز کرده‌ام تا آمادگی لازم را داشته باشم. در این فاصله هم در هر مسابقه‌ای که نیاز باشد شرکت خواهم کرد.

دارنده مدال وزنه برداری المپیک ریو درباره اینکه آیا پدرش با ازدواج او مخالف است یا خیر، گفت:‌پدرم با ازدواج من مشکلی ندارد اما به من گفته تمرکزم را برای کسب یک مدال دیگر د المپیک بگذارم و بعد از یک مدال خوشرنگ دیگر المپیک متأهل شوم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن