ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 94522
  • ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۹:۴۲
  • 328 بازدید
  • ارسال توسط :
حضور مدافعان حرم در جبهه‌های مقاومت دلیل روشن طراوت انقلاب و استحکام نظام است

حضور مدافعان حرم در جبهه‌های مقاومت دلیل روشن طراوت انقلاب و استحکام نظام است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا، حجت‌الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته تهران، با اشاره به دیدار خانواده‌های شهدا با رهبر معظم انقلاب گفت: در این دیدار رهبر معظم انقلاب برای تفقد از خانواده‌های سرافراز شهدا نکات سازنده و آگاهی‌بخشی را بیان فرمودند. […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا، حجت‌الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته تهران، با اشاره به دیدار خانواده‌های شهدا با رهبر معظم انقلاب گفت: در این دیدار رهبر معظم انقلاب برای تفقد از خانواده‌های سرافراز شهدا نکات سازنده و آگاهی‌بخشی را بیان فرمودند. عده‌ای از اول انقلاب منتظر سقوط نظام هستند. لیبرال‌ها، غرب‌‌گرا‌ها، سکولارها، اومانیست‌ها و غیر معتقدین به مبانی دین مرتب می‌گویند نظام نفس‌های آخر را می‌کشد و این را نه الان که از همان ابتدای انقلاب می‌گفتند.

وی ادامه داد: حال که مقداری اوضاع اقتصادی کشور به خاطر سوء مدیریت و انتظار از بیگانگان برای حل مشکلات به اینجا رسیده، عده‌ای در حال القای این مطلب هستند که شهدا حیف شدند و اگر آینده را می‌دانستند به جبهه نمی‌رفتند.

صدیقی اظهار کرد: در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، حضور مدافعان حرم در جبهه‌های مقاومت و انسجام و بسیج کشورهای مقاومت و تشکیل سد آهنینی که شاخ امریکا و قدرت‌های بزگ را شکاند دلیل روشنی است که انقلاب طراوات خودش را دارد. شهیدان آن روز اگر امروز هم بودند در کنار این شهیدان بودند و این جوانان امروز هم اگر آن روز بودند در کنار آن شهیدان بودند. این دلیل بر استحکام انقلاب و نظام ماست.

خطیب جمعه تهران اضافه کرد: دنیا از روز اول بنا داشت که با اسلحه کفر و تکفیر، این نظام توحیدی و ولایی را در هم بشکند. اما فرماندهی نایب امام زمان(عج) که خودش یک ظرفیت غیبی است مانع این کار شده است. آنچه را که دشمن نمی‌تواند تحلیل کند و هرگز عقلش نمی‌رسد و دجالی است که یک چشم بیشتر ندارد و آن هم چشم دنیابین است، آنها ولایت فقیه، ولایت معصوم، نبوت نبی و شهادت شهید را نمی‌توانند ارزیابی کنند.

وی بیان کرد: این ولایت متصل به قدرت خداست و ولی فقیه عبد است و در عبودیت منیت ندارد و خودبین و خودخواه نیست و خدامحور، دین‌محور و فرمانبر است و از این جهت ان کسی که به او فرمان به دست گرفتن این پرچم را داده با امدادهای غیبی ولی فقیه را هدایت می‌کند. حرف‌هایی که ولی فقیه بیان می‌کند ورای حرف‌هایی است که کارشناسان، مستشاران، مغزهای سیاسی و کانون‌های فکری مشورت می‌دهند.

صدیقی ابراز کرد: البته ولی فقیه اهل مشورت است، «وشاورهم فی الامر». هر مسئله‌ای که رهبر معظم انقلاب می‌خواهند در سطح جامعه برای مردم و نظام القا کنند مشورت‌های لازم را با افراد مورد اعتماد و صاحب‌نظر دارند ولی این مشورت‌ها همه مقدمه است. در لمعه بیان شده که اجتهاد، علومی را لازم دارد اما هر کسی به این علوم دست یافت اجتهاد پیدا نمی‌کند. اجتهاد یک قوه قدسیه است. لذا تکیه ولی فقیه به آسمان است. آسمانی‌ها در خواب و بیداری هوای بندگان صالح را دارند و این صریح آیات قرآن کریم است.

وی یادآور شد: شهادت تجلی قدرت خداست. شهید با شهادت خودش هم مرگ خودش را خورده است و برای همیشه از چنگال مرگ خلاص و به حیات «عند ربی» نائل شده است و هم جامعه را با قدرت خدا مقتدر کرده است. این تعبیر امام خمینی(ره) که مقام معظم رهبری هم در این دیدار روایت کردند که «ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد»، همین است.

ادامه دارد…

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن