ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 94537
  • ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳
  • 87 بازدید
  • ارسال توسط :
داستان یمن را امروز در سینما حقیقت ببینید

داستان یمن را امروز در سینما حقیقت ببینید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا، در ششمین روز از دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت»، چهار فیلم در بخش جایزه شهید آوینی به نمایش در خواهند آمد. آثار جایزه شهید آوینی هر روز در دو سانس ۱۸ و ۲۰ در سالن ۵ پردیس سینمایی چهارسو روی پرده […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا، در ششمین روز از دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت»، چهار فیلم در بخش جایزه شهید آوینی به نمایش در خواهند آمد. آثار جایزه شهید آوینی هر روز در دو سانس ۱۸ و ۲۰ در سالن ۵ پردیس سینمایی چهارسو روی پرده می‌روند.
در این گزارش آمده، «داستان یمن» ساخته محمدعلی شعبانی در ۲۹ دقیقه و «مردان زندگی» به کارگردانی یحیی رضایی در ۴۸ دقیقه، فیلم‌های سانس اول جایزه شهید آوینی هستند که در آن‌ها موضوعاتی چون، رنج و آزار مردم یمن توسط نیرو‌های سعودی روایت می‌شود.
«چشم براه» ساخته حسین همایونفر در ۲۰ دقیقه و «جایی که نبودم» به کارگردانی مصطفی سیفی در ۶۳ دقیقه فیلم‌های دیگری هستند که در ساعت ۲۰ در سالن پنج پردیس چهارسو به نمایش در خواهند آمد.
در ضمن امروز ۲۳ آذرماه، فیلم «جستجو» به کارگردانی امیر نادری در ۸۲ دقیقه، کاری است که در بخشی تحت عنوان مستند‌های انقلاب اسلامی، ساعت ۱۴ در سالن پنج به نمایش در خواهند آمد.
دوازدهمین جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت ۱۸ تا ۲۵ آذرماه در پردیس سینمایی چهارسو برگزار می‌شود. انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن