ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 94539
  • ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳
  • 81 بازدید
  • ارسال توسط :
تردیدی در نالایق بودن غالب مدیران جناحی نداریم/ورود سیاست به بحث “آموزش” و “پرورش” خوش یمن نخواهد بود

تردیدی در نالایق بودن غالب مدیران جناحی نداریم/ورود سیاست به بحث “آموزش” و “پرورش” خوش یمن نخواهد بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در خطبه های این هفته نماز جمعه با تجلیل از مدیران ارزشی آموزش و پرورش اظهار داشت: اینگونه مدیران، مدیران جناحی و سیاسی نیستند. در نالایق بودن […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در خطبه های این هفته نماز جمعه با تجلیل از مدیران ارزشی آموزش و پرورش اظهار داشت: اینگونه مدیران، مدیران جناحی و سیاسی نیستند. در نالایق بودن غالب مدیران جناحی ذره ای جای تردید نیست.

حضرت آیت الله عاملی گفت: یکی از مدیران مدارس اردبیل را تحسین می کنم که در اقدامی بسیار ارزشمند بوفه صداقت و اعتماد در مدرسه راه انداخته است. در این بوفه اجناس بدون فروشنده عرضه می شود و هر دانش آموز بعد از انتخاب جنس و برداشتن آن خودش وجه را به صندوق پرداخت می کند. تا خال این بوفه با ضرر مواجه نشده است.

وی افزود: این اقدام کلاس و درس عملی صداقت، عفت و پاکدستی برای دانش آموزان است تا در آینده در هر سنگری که می خواهند به این کشور خدمت کنند، خیانت نکنند.

وی ادامه داد: همچنین تحسین می کنم مدیری دیگر از آموزش و پرورش را که در پیگیری غیبت یکی از دانش آموزان به منزل او می رود و از او سؤال می کند که چرا به مدرسه نمی آید و دانش آموز پایخ می دهد که “کفش ندارم!” او ماجرا را به یک قرض الحسنه که در شهر ما کارهای بسیار خوبی انجام داده اطلاع می دهد. در آنجا خیرین جمع می شوند و سیصد جفت کفش برای بچه ها می خرند. در ادامه صد جفت کفش از طرف خیری و دویست جفت کفش نیز از جانب خیر دیگر تهیه می شود.

وی اظهار داشت: من هم از این مدیر تشکر میکنم و هم از خیرینی که روح عاطفی اهالی استان را به تماشا گذاشتند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان اظهار داشت: در اینجا باید یک نکته با حتما عرض کنم و آن اینکه اینگونه مدیران، مدیران جناحی و سیاسی نیستند. در نالایق بودن غالب مدیران جناحی ذره ای جای تردید نیست و آموزش و پروش زمانی به ویرانه تبدیل می شود که محل تاخت و تاز جناح های سیاسی یا ارباب قدرت شود.

وی ادامه داد: من در مدت مسئولیت خودم به عنوان عصاره تجربه می گویم بعد از سال ها تجربه، فکر، تحقیق و آزمون با این نتیجه رسیدم که این کشور زمانی عزت، شرف، اقتدار و  اعتلاء پیدا خواهد کرد که دولت ها آموزش و پرورش را در اولویت اول خود قرار بدهند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن