ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 94541
  • ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴
  • 80 بازدید
  • ارسال توسط :
بن‌سلمان برای دیدار با نتانیاهو برنامه‌ریزی می‌کند

بن‌سلمان برای دیدار با نتانیاهو برنامه‌ریزی می‌کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «محمد بن‌سلمان» ولیعهد سعودی در تلاش برای نشان دادن جایگاه خود به‌عنوان «بانی صلح»، برای برگزاری نشستی با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل، با نظارت «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا برنامه‌ریزی می‌کند. این خبر را پایگاه «میدل ایست‌ آی» انگلیس به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «محمد بن‌سلمان» ولیعهد سعودی در تلاش برای نشان دادن جایگاه خود به‌عنوان «بانی صلح»، برای برگزاری نشستی با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل، با نظارت «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا برنامه‌ریزی می‌کند.

این خبر را پایگاه «میدل ایست‌ آی» انگلیس به نقل از یک منبع مطلع فاش کرد و نوشت: ولیعهد سعودی به شکل جدی برای تغییر دادن قواعد بازی تلاش می‌کند و درصدد است نشستی مشابه نشست «کمپ‌دیوید» با نظارت ترامپ، برگزار کند. تا بدین ترتیب خود را به عنوان یکی از نمادهای صلح، مانند «انور سادات» رئیس‌جمهور اسبق مصر، نشان دهد که در سال 1976 با میانجیگری «جیمی کارتر» رئیس‌جمهور اسبق آمریکا، با «مناخم بگین» نخست‌وزیر وقت اسرائیل مصاحفه کرد.

این در حالی‌ست که سنای آمریکا، روز گذشته دو قطعنامه‌ به تصویب رساند که در یکی از آنها محمد بن‌سلمان مسئول قتل «جمال خاشقجی» روزنامه‌نگار منتقد عربستانی، معرفی شده است و در قطعنامه دیگر خواستار  توقف حمایت نظامی واشنگتن از ائتلاف به رهبری عربستان در جنگ یمن شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن