ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 94554
  • ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹
  • 82 بازدید
  • ارسال توسط :
سیستم اداری در خراسان جنوبی سختگیرانه عمل می کند

سیستم اداری در خراسان جنوبی سختگیرانه عمل می کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی در خطبه های نمازجمعه بیرجند در مصلای المهدی (عج) افزود: نباید خلاف قانون عمل کرد ولی این امکان است که قانون به گونه ای تفسیر شود تا کار مردم راه بیفتد.وی گفت: گاهی این سختگیری به مدیر دستگاه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی در خطبه های نمازجمعه بیرجند در مصلای المهدی (عج) افزود: نباید خلاف قانون عمل کرد ولی این امکان است که قانون به گونه ای تفسیر شود تا کار مردم راه بیفتد.
وی گفت: گاهی این سختگیری به مدیر دستگاه اجرایی برنمی گردد بلکه در بدنه کارشناسی هم قانون را به شدیدترین حد ممکن برای مراجعه کننده اجرا می کنند.
نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی به 25 آذرماه روز پژوهش اشاره و اضافه کرد: پژوهش مطلب بسیار مهمی است که باید دولتمردان و مسئولان بیش از گذشته به آن توجه کنند، هرچند نسبت به 10 تا 15 سال گذشته امروز بیشتر به پژوهش توجه می شود.
وی پیشرفت هسته ای ایران، لیزر، نانو، دسترسی به آب های ژرف و ساخت بهترین سلاح ها و موشک های نظامی را محصول پژوهش دانست و گفت: می توان با پژوهش و استفاده از ظرفیت نخبگان با اعتبارات محدود اقدامات خوبی در سطح جامعه انجام داد.
عبادی عنوان کرد: باید خودروسازان ما در زمینه ساخت خودرو از نظرات اساتید دانشگاه و افراد نخبه استفاده کنند زیرا کوتاهی آنان در ساخت خودور مسلم و مشخص است و چگونه ما می توانیم موشک با بالاترین برد بسازیم و ماهواره به هوا بفرستیم ولی هنوز خودروهای بی کیفیت در کشور ساخته می شود که تصادفات زیادی رخ می دهد.
وی با اشاره به اینکه 26 آذر روز ملی حمل و نقل نامگذاری شده است بیان کرد: مردم ما اهمیت حمل و نقل را می دانند و از رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزیر راه و شهرسازی می خواهیم که برای توسعه حمل و نقل استان اعتبار بگذارند زیرا جاده بیرجند – قاین هنوز با تصادفات زیاد تکمیل نشده است.
خطیب جمعه بیرجند گفت: برای ارتقای حمل و نقل استان، تذکر دادیم، سئوال کردیم و در آخر 2 بار وزیر را استیضاح کردیم ولی فریادهای ما به جایی نرسید که باید در این خصوص رئیس جمهوری توجه ویژه ای به استان داشته باشد.
وی همچنین به تهاجم آمریکا و انگلیس به کشور عراق اشاره کرد و گفت: آنان هر زمان دلشان می خواهد آدم و کودک می کشند و باز هم فریاد حقوق هم سر می دهند، بعد از جنگ جهانی براساس آمار رژیم آمریکا بالاترین تروریست در سطح جهان است.
حجت الاسلام عبادی گفت: آنانی که اذعان دارند ما نباید موشک داشته باشیم می خواهند به زمانی برگردیم که عراق ما را با موشک می زند و بارها شهر دزفول را بمباران کرد و ما موشکی برای دفاع از خودمان نداشتیم، تجهیزات نظامی برای بالا بردن قدرت دفاعی ما در برابر متجاوزان و زورگویان است.
وی اضافه کرد: خبرهایی منتشر می شود که برخی کارگران چندین ماه حقوق نگرفته اند و در این شرایط بد اقتصادی حقوق کارگران به تاخیر نیفتد تا برای این قشر از جامعه مشکلی پیش نیاید.
امام جمعه موقت بیرجند در بخش دیگری از سخنانش ضمن تشکر از دست اندرکاران کنگره 2 هزار شهید استان به خصوص بسیجیان، مسئولان، خانواده شهدا و صدا و سیما گفت: کنگره شهدا اقدام فرهنگی خوبی بود که به صورت آبرومند در استان برگزار شد.
وی همچنین گفت: سوابق استاندار جدید را بررسی کردیم که تاکنون در حوزه های مدیریتی خود فعال و دلسوزانه عمل کرده و امید است در استان ما نیز موفق عمل کند چرا که مشکلات متعدد استان نیازمند تلاش مضاعف مسئولان است.
حجت الاسلام عبادی درباره تحولات منطقه ادامه داد: سرانجام رژیم آل سعود پس از هزینه های سنگین در تجاوز به یمن پای مذاکره آمده است و در پنج سال گذشته که تازه عربستان سعودی به یمن حمله کرده و وزیر امور خارجه آمریکا به وزیر امورخارجه کشورمان گفته بود که ما یک هفته ای یمن را تمام می کنیم، مقام معظم رهبری فرمودند آل سعود در باتلاق یمن گرفتار خواهد شد.
وی گفت: ابتدای جنگ یمن بسیار از کارشناسان سیاسی هم به دلیل پشتیبانی آمریکا و اسرائیل از آل سعود جنگ را به نفع عربستان تفسیر می کردند ولی مقام معظم رهبری آینده را روشن می دیدند، بقیه بیانات مقام معظم رهبری هم نشان از آینده گری ایشان است که باید همه گوش به فرمان رهبری باشیم و دستورات ایشان را اجرایی کنیم تا نظام ما با سربلندی و اقتدار راه خود را ادامه دهد.
خطیب جمعه بیرجند بیان کرد: تابستان داغی را که دشمنان برای ما طراحی کردند، پشت سر گذاشتیم و در سال جاری آل سعود و کشورهای اروپایی تلاش کردند ایران را به اغتشاش بکشانند و با برخی از سوء تدبیری ها در داخل کشور دلار به مرز 20 هزار تومان هم رسید.
وی افزود: در سال جاری فشار اقتصادی زیادی بر مردم تحمیل شد و قیمت کالاها مثل شتر افسار گسیخته افزایش یافته است ولی امروز با تلاش رئیس کل جدید بانک مرکزی قیمت دلار به زیر 10 هزار تومان رسیده که باید قیمت کالاهای مختلف هم کاهش یابد و بر نابسامانی قیمت کالاها نظارت بیشتری صورت گیرد.
وی راه اندازی جنگ روانی، تحمیل فشار اقتصادی و بد نشان دادن عملکرد مثبت نظام را از نقشه های دشمنان نظام ذکر کرد و گفت: دشمنان ما نظام سرمایه داری را گل و بلبل نشان می دهند در حالی در فرانسه مردم ماه ها است در اعتراض به نظام سرمایه داری در خیابان ها هستند.
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: انرژی اتمی، ساخت موشک، نفوذ منطقه ای و گفتمان انقلاب اسلامی است که ما را در سطج جهان قدرتمند کرده است، ما هرگز از آرمان های خود دست بر نمی داریم چرا که اگر هر یک از ارکان قدرت خود را از دست بدهیم دشمنان ما قوی تر و جسوتر می شوند.
عبادی عنوان کرد: محمد بن سلمان این جوان خام آل سعود که تنها قدرت آن دست بوسی سران آمریکا است در مقابل خبرنگاری که یک مخالفت جزیی می کند اره به دست می گیرد و او را تکه تکه می کند.
وی گفت: او فکر می کند آرمان فلسطن را فروخته و با آمریکا هم دست شده که این موضوع باعث قدرت او می شود در حالی که تیر خلاصی به آل سعود در دنیای اسلام می زند.
امام جمعه موقت بیرجند فرهنگ مقاومت، خدامحوری و ایستادگی در برابر دشمنان با توکل به خداوند را از مولفه های قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: قدرت جمهوری اسلامی ایران بر گرفته از اسلام و پیاده سازی قوانین اسلامی است.
7556*3028
انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن