ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 94556
  • ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰
  • 82 بازدید
  • ارسال توسط :
پلیدی آل سعود برای ملت های دنیا ثابت شده است

پلیدی آل سعود برای ملت های دنیا ثابت شده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، حجت الاسلام سید علی صالح موسوی اعظم در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: با گذشت حدود چهار سال از آغاز حمله نظامی آل سعود به یمن کشورهای مدعی دروغین حقوق بشر و مجامع بین المللی تاکنون هیچ واکنشی نشان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، حجت الاسلام سید علی صالح موسوی اعظم در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: با گذشت حدود چهار سال از آغاز حمله نظامی آل سعود به یمن کشورهای مدعی دروغین حقوق بشر و مجامع بین المللی تاکنون هیچ واکنشی نشان نداده اند.
وی افزود: آل سعود ادعای خادم بودن حرمین شریفین را دارد در حالی که با حمایت همه جانبه آمریکا و رژیم صهیونیستی انواع جنایت های غیرانسانی را علیه ملت مظلوم یمن مرتکب می شود.
امام جمعه موقت یاسوج بیان کرد: کشتار و آوارگی صدها هزار نفر و افزایش روزافزون قحطی و انواع بیماری ها تنها بخش ناچیزی از خسارت های وارده به ملت مظلوم یمن از زمان آغاز حمله نظامی آل سعود به این کشور اسلامی است.
حجت الاسلام موسوی اعظم با تبریک هشتم ربیع الثانی سالروز ولادت امام حسن عسکری (ع)، عنوان کرد: آن حضرت پیوسته تحت مراقبت خلفای بنی عباس بود اما با این وجود تلاش های لازم را برای هدایت جامعه اسلامی انجام می داد.
وی ابراز داشت: امام یازدهم شیعیان مسأله غیبت فرزندش حضرت مهدی (عج) را به طور مستمر و در فرصت های مختلف برای مسلمانان تبیین می کرد.
حجت الاسلام موسوی اعظم گفت: هم اینک نیز مراجع تقلید و علمای دینی به عنوان نائبان امام عصر (عج) در حال هدایت شیعیان و جامعه اسلامی هستند.
وی با تسلیت 10 ربیع الثانی سالروز وفات حضرت معصومه (س)، اظهار داشت: این بانوی بزرگوار دارای مقام، منزلت و جایگاه والایی بوده و به کریمه اهل بیت (ع) ملقب است.
7535/1662
انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن