ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 94558
  • ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲
  • 65 بازدید
  • ارسال توسط :
واکنش هانت به نتیجه گفتگو‌های صلح یمن در سوئد

واکنش هانت به نتیجه گفتگو‌های صلح یمن در سوئد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی وزارت امور خارجه انگلیس، جرمی هانت، وزیر امور خارجه انگلیس، در بیانیه‌ای از نتیجه گفتگو‌های صلح یمن در استکهلم استقبال و بر ضرورت ادامه همکاری‌ها برای پایان دادن به جنگ یمن تاکید کرد. او امروز […]

واکنش هانت به نتیجه گفتگو‌های صلح یمن در سوئدبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی وزارت امور خارجه انگلیس، جرمی هانت، وزیر امور خارجه انگلیس، در بیانیه‌ای از نتیجه گفتگو‌های صلح یمن در استکهلم استقبال و بر ضرورت ادامه همکاری‌ها برای پایان دادن به جنگ یمن تاکید کرد.

او امروز برای شرکت در گفتگو‌های صلح یمن تحت نظارت سازمان ملل در سوئد حضور داشت و با مارتین گریفیتس، نماینده ویژه سازمان ملل در امور یمن، و هیئت‌های نمایندگی دولت یمن و انصارالله دیدار کرد.

وزیر امور خارجه انگلیس  سپس گفت: توافق میان دولت یمن و حوثی‌ها (انصارالله) در استکهلم گامی مهم برای پایان دادن به درگیری‌های یمن و بدترین بحران انسانی امروز جهان است. ما با سازمان ملل همکاری کردیم تا دو طرف این درگیری وحشتناک را برای نخستین بار پس از سال‌ها گرد هم آوریم. این امر از جمله پس از گفتگو‌های سازنده با سعودی‌ها و اماراتی‌ها در جریان سفرهایم و بحث‌های منظم با عمان محقق شد.

هانت در ادامه افزود: امروز در استکهلم از دو طرف خواستم این فرصت را مغتنم شمارند و به توافقاتی برسند که آلام مردم رنج کشیده یمن را کاهش دهد و در نهایت همه را به پایان این جنگ وحشتناک نزدیک کند. اکنون خیلی مهم است که همه طرف‌ها حسن نیت داشته باشند و برای اجرای این توافق‌ها گام‌های ضروری بردارند. ما همچنین با شرکای خود در نیویورک درباره اقداماتی که شورای امنیت باید برای پیشبرد دستاورد استهکلم انجام دهد، گفتگو خواهیم کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن