ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 9456
  • ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷
  • 89 بازدید
  • ارسال توسط :
قهرمانان جایزه بزرگ تنیس جوایز خود را به شهدای مدافع حرم تقدیم کردند

قهرمانان جایزه بزرگ تنیس جوایز خود را به شهدای مدافع حرم تقدیم کردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، در مراسم اختتامیه رقابت های جایزه بزرگ تنیس خاکی، جام شهدای مدافع حرم که بعدازظهر سه شنبه در سالن شهید عابدینی قرارگاه عملیاتی لشگر 16 زرهی قزوین برگزار شد، برگزیدگان این رقابت ها جوایز خود را به پاس رشادت ها و جانفشانی های […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، در مراسم اختتامیه رقابت های جایزه بزرگ تنیس خاکی، جام شهدای مدافع حرم که بعدازظهر سه شنبه در سالن شهید عابدینی قرارگاه عملیاتی لشگر 16 زرهی قزوین برگزار شد، برگزیدگان این رقابت ها جوایز خود را به پاس رشادت ها و جانفشانی های مدافعان حرم به خانواده های این عزیزان تقدیم کردند.
در این رقابت ها و در بخش بانوان شهره عظیمی و شقایق آقاکبیری به ترتیب اول و دوم شدند و سارا شکوری به همراه ملیکا میرآب ها به صورت مشترک عنوان سومی را به خود اختصاص دادند.
در بخش آقایان نیز آرش گلچین به مقام اول، ابراهیم رحیم زاده به مقام دوم و نصیر پیلوار و امیر تهمتن نیز به صورت مشترک سوم شدند.
قهرمانان این دوره جوایز خود را که حاصل تلاش 5 روزه آنها در این رقابت ها بود به 6 خانواده شهید مدافع حرم استان و سه خانواده شهید نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تقدیم و از رشادت و جانفشانی های آنان و نیز صبر و شکیبائی خانواده های آنها تقدیر و تشکر کردند.
رقابت های جایزه بزرگ تنیس خاکی، جام شهدای مدافع حرم با حضور 67 ورزشکار از استان های مختلف کشور در دو بخش بانوان و آقایان از 29 مهر تا سوم آبان ماه به میزبانی قرارگاه عملیاتی لشگر 16 زرهی قزوین برگزار شد.
6101/8054 *خبرنگار: هادی درزی رامندی/انتشار دهنده: رضا اسدی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن