ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 94560
  • ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳
  • 80 بازدید
  • ارسال توسط :

شورای امنیت امروز درباره یمن تشکیل جلسه می‌دهد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی العربیه،  شورای امنیت سازمان ملل امروز جمعه برای شنیدن گزارش مارتین گریفیتس، فرستاده این سازمان به یمن، درباره توافق‌های به دست آمده در مذاکرات طرف‌های یمنی در سوئد تشکیل جلسه می‌دهد. توافق‌های به دست آمده در مذاکرات […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی العربیه،  شورای امنیت سازمان ملل امروز جمعه برای شنیدن گزارش مارتین گریفیتس، فرستاده این سازمان به یمن، درباره توافق‌های به دست آمده در مذاکرات طرف‌های یمنی در سوئد تشکیل جلسه می‌دهد.

توافق‌های به دست آمده در مذاکرات سوئد با استقبال طرف‌های عربی و بین‌المللی مختلف روبرو شده است.

روز گذشته، آنتونیو گوترش، دبیر کل سازمان ملل متحد، در نشست مطبوعاتی اختتامیه گفتگو‌های یمنی در استکهلم سوئد از توافق گروه‌های یمنی درباره بندر الحدیده و شهر تعز خبر داد.

او گفت: درباره بندر الحدیده توافق شده است و سازمان ملل متحد به تلاش‌ها برای توزیع کمک‌های بشردوستانه در این کشور کمک خواهد کرد. سازمان ملل نقشی کلیدی در اداره بندر راهبردی الحدیده خواهد داشت. همچنین بر سر کاهش تنش در تعز و تبادل اسرا میان دو طرف توافق شده است. تاریخ برگزاری دور جدید مذاکرات صلح یمن برای اواخر ژانویه پیش‌بینی شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن