ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 94567
  • ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰
  • 88 بازدید
  • ارسال توسط :
مسکو: نیروهای دو طرف درگیر ظرف 45 روز از الحدیده خارج می‌شوند

مسکو: نیروهای دو طرف درگیر ظرف 45 روز از الحدیده خارج می‌شوند

– اخبار بین الملل – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم ، "ولادیمیر دیدوشکین" سفیر روسیه در یمن جزئیات فنی مربوط به اجرای توافق بین هیئت ملی یمن و هیئت برخوردار از حمایت‌های ریاض را فاش کرد. وی در گفت‌وگو با خبرگزاری ریانووستی اظهار داشت: طرح خروج […]

– اخبار بین الملل –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم ، "ولادیمیر دیدوشکین" سفیر روسیه در یمن جزئیات فنی مربوط به اجرای توافق بین هیئت ملی یمن و هیئت برخوردار از حمایت‌های ریاض را فاش کرد.

وی در گفت‌وگو با خبرگزاری ریانووستی اظهار داشت: طرح خروج نیروها از شهر الحدیده نیازمند ایجاد یک منطقه حائل بین دو طرف درگیر به عرض یک کیلومتر مربع است.

این دیپلمات روس گفت که قرار است نیروهای دو طرف درگیر طی 45 روز از شهر الحدیده و بندر آن خارج شوند و کمیته‌ای ویژه متشکل از نمایندگان سازمان ملل و دو طرف درگیر بر این روند نظارت خواهند کرد.

اولین واکنش عربستان به پایان مذاکرات یمنی‌ها در سوئدپیش‌نویس توافق یمنی‌ها درباره شهر الحدیده و بندرهای آنواکنش امارات به توافق یمنی‌ها در سوئد

سفیر روسیه در یمن اظهار داشت که توافق درباره تبادل اسرا بین دو طرف درگیر اواخر ژانویه آینده اجرا می‌شود و بر اساس این توافق بیش از 400 نفر از دو طرف آزاد خواهند شد.

اولین دور مذاکرات حل بحران یمن که از چند روز پیش بین طرف‌های درگیر در سوئد آغاز شده بود روز پنج‌شنبه به پایان رسید و طرف‌های درگیر به توافقی درباره برخی مسائل از جمله آتش بس در الحدیده و تبادل اسرا دست یافتند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن