ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 94602
  • ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۵:۱۲
  • 110 بازدید
  • ارسال توسط :

پیشنهاد شگفت انگیز الحوثی برای فرزندان خاشقچی!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ محمد علی الحوثی تأکید کرد یمن این کار را صرفا بنابرانگیزه های بشردوستانه و در چارچوب عملیات مبادله اسرا با کشورهایی که در قتل وی دست داشته اند، انجام می دهد. وی در یادداشت توییتری نوشت: "چنانچه فرزندان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ محمد علی الحوثی تأکید کرد یمن این کار را صرفا بنابرانگیزه های بشردوستانه و در چارچوب عملیات مبادله اسرا با کشورهایی که در قتل وی دست داشته اند، انجام می دهد.

وی در یادداشت توییتری نوشت: "چنانچه فرزندان خاشقچی مایل باشند، ما می توانیم پیگیر دریافت جنازه وی باشیم". وی تأکید کرد که این کار باید قبل از آنکه یمن اسرای برخی کشورهای دخیل در موضوع قتل خاشقچی را تحویل دهد صورت گیرد.

الحوثی انگیزه های بشردوستانه را دلیل این پیشنهاد بیان کرده و گفت: ما بنا به انگیزه های بشردوستانه این پشنهاد را مطرح کرده ایم، چرا که ملت ما نیز به دلیل تجاوز مشترک آمریکا و عربستان و امارات و متحدانشان، قربانی نقض قوانین انسانی و بین المللی است.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن