ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 94603
  • ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۵:۲۲
  • 423 بازدید
  • ارسال توسط :
انقلاب اسلامی ایران در اوج اقتدار

انقلاب اسلامی ایران در اوج اقتدار

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار فدوی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اولین سالگرد شهید مدافع حرم سردار مهدی قره محمدی در مصلی آمل برگزار شد با اشاره به اینکه دشمن تصور می‌کرد می‌تواند بسیار سریع با ایادی دسته چندم خود، […]

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار فدوی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اولین سالگرد شهید مدافع حرم سردار مهدی قره محمدی در مصلی آمل برگزار شد با اشاره به اینکه دشمن تصور می‌کرد می‌تواند بسیار سریع با ایادی دسته چندم خود، انقلاب و نظام را برچیند، افزود: دشمن از همان ابتدای پیروزی انقلاب با برنامه ریزی به دنبال ضربه زدن به نظام است و با وجود شکست‌های متعدد باز هم حمله می‌کنند.
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمن به قدرت انقلاب اسلامی پی برده است برهمین اساس هیچگاه به صورت مستقیم حمله نمی‌کند، گفت: امروزه دشمن با کمک ایادی‌های دسته چندمش به عنوان شیطنت‌های انقلابی ورود کردند که این امر موجب می‌شود تا هر لحظه ابعاد بیشتری از قوت انقلاب اسلامی هویدا شود.
وی با اشاره به اینکه محک جوانان در ابتدای انقلاب گذشتن از جانشان بود، تاکیدکرد: امروز دشمن به هیچ کدام از اهدافش نرسیده  است چراکه در طول چهل سال انقلاب اسلامی رزمندگان با جان خود محک می‌خورند.
سردار فدوی با بیان اینکه داعش از جنس فتنه دورام امام علی (ع) بود تا اسلام را از بین ببرد، افزود:این فتنه در یمن ادامه دارد و کسانی که نفس شان به انقلاب اسلامی گره خورده است امروز در یمن در حال مبارزه هستند.
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه یمن با دست خالی با دشمن جنگیده و مقاومت کرده و این موجب آبرورزی استکبار شده است، گفت: دشمنان در یمن همان نتیجه را گرفتند که در عراق، سوریه، لبنان و قبل‌تر از ان در ایران گرفته بودند.
وی با اشاره به سخن حضرت امام که ” ولایت فقیه همان ولایت مردم و رسول الله است” گفت: این گفته از شجاعانه‌ترین نظریه‌های سیاسی است که باید به ان توجه و عمل کنیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن