ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 94677
  • ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰:۲۱
  • 95 بازدید
  • ارسال توسط :

اجرای آتش‌بس در الحدیده یمن از روز سه‌شنبه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، داین نیسنبام، خبرنگار وال‌استریت‌ژورنال از اجرایی شدن آتش‌بس میان طرف‌های درگیر در بندر الحدیده یمن از روز سه‌شنبه خبر داد. خبرنگار وال‌استریت‌ژورنال این خبر را در حساب کاربری‌اش در توئیتر منتشر کرد و  یک منبع انصارالله نیز در گفتگو […]

اجرای آتش‌بس در الحدیده یمن از روز سه‌شنبهبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، داین نیسنبام، خبرنگار وال‌استریت‌ژورنال از اجرایی شدن آتش‌بس میان طرف‌های درگیر در بندر الحدیده یمن از روز سه‌شنبه خبر داد.

خبرنگار وال‌استریت‌ژورنال این خبر را در حساب کاربری‌اش در توئیتر منتشر کرد و  یک منبع انصارالله نیز در گفتگو با الجزیره آن را تأیید کرده است.

پیش از این در خبری به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، محمد علی الحوثی، رئیس شورای عالی انقلاب یمن گفته بود مارتین گریفیتس، فرستاده ویژه سازمان ملل در امور یمن، با ارسال نامه ای به هیئت مذاکره‌کننده صنعا زمان آغاز آتش‌بس در الحدیده را در چارچوب توافقات اخیر مشخص کرده است.

تلویزیون العالم نیز گزارش داده بود رئیس کمیته عالی انقلاب یمن گفت: «امیدواریم کشور‌های ائتلاف متجاوز به آتش بس در الحدیده در زمان مشخص شده پایبند باشند.»

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن