ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 94684
  • ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۵:۳۷
  • 119 بازدید
  • ارسال توسط :
دولت نجات ملی یمن: متجاوزان خواهان اجرای توافق سوئد نیستند

دولت نجات ملی یمن: متجاوزان خواهان اجرای توافق سوئد نیستند

– اخبار بین الملل – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم ، سلیم المغلس در گفت وگو با خبرگزاری اسپوتنیک گفت: تشدید اقدامات نظامی زمینی همراه با ده‌ها حمله هوایی به شهر الحدیده را نمی توان در سطح نقض کوچک آتش بس دانست زیرا منظور […]

– اخبار بین الملل –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم ، سلیم المغلس در گفت وگو با خبرگزاری اسپوتنیک گفت: تشدید اقدامات نظامی زمینی همراه با ده‌ها حمله هوایی به شهر الحدیده را نمی توان در سطح نقض کوچک آتش بس دانست زیرا منظور از نقض کوچک آتش بس صرفا شلیک یک گلوله توپ یا خمپاره یا تیراندازی پراکنده‌ای اینجا یا آنجا است.

وی افزود: گلوله باران و حملات هوایی کنونی به شهر الحدیده نشان می دهد که کشورهای ائتلاف متجاوز و مزدوران آنها توافق سوئد را عملا رد می کنند و بدنبال اجرایی نشدن آن هستند زیرا اگر موافقت آمریکایی ها وجود نداشته باشد و آمریکایی ها این کشورهای متجاوز را به عدم اجرای توافق تشویق کنند، آنها اساسا جرائت اجرای آن را ندارند.

المغلس گفت: لازم است که سازمان ملل و جامعه بین المللی به محمد بن سلمان ولیعهد سعودی و محمد بن زاید ولیعهد ابوظبی برای اجرای توافق انجام شده و متعهد بودن به آن فشار بیاورد. همچنین لازم است تا به بن سلمان برای موافقت با توافق فشار بیاورد و او مزدورانش را به موافقت وادارد.

نقض تعهدات سعودی‌ها ادامه دارد/ تداوم تجاوزات رژیم آل سعود به یمنگزارش تسنیم| جزئیات مذاکرات یمن در سوئد و راهکارهای اجرای توافقاتبررسی 4 پرونده در نشست استکهلم؛ هدف هیئت ملی یمن از شرکت در رایزنی‌هاتحلیل افقهی از نشست سوئد؛ توافقات طرف‌های یمنی قابل اجراست؟

 

دور اول رایزنی ها برای حل و فصل بحران یمن پنجشنبه گذشته در سوئد آغاز شد و توافق هایی درخصوص شهر و بندر الحدیده و وضعیت انسانی تعز و تبادل اسیران و بازگشایی فرودگاه بین‌المللی صنعا صورت گرفت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن