ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 94688
  • ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۶:۰۲
  • 121 بازدید
  • ارسال توسط :
جوانانی که با لب خندان برای تقدیم جانشان به حضرت زینب (س) می‌روند +فیلم

جوانانی که با لب خندان برای تقدیم جانشان به حضرت زینب (س) می‌روند +فیلم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شاید برای برخی جوانان در داخل یا خارج از کشور درک حال‌وهوای مدافعان حرم که جان بر کف برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) و نبرد حق و باطل می‌روند، کمی سخت باشد. در حالی […]

جوانانی که برای تقدیم سرشان به حضرت زینب آمده‌اند +فیلمبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شاید برای برخی جوانان در داخل یا خارج از کشور درک حال‌وهوای مدافعان حرم که جان بر کف برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) و نبرد حق و باطل می‌روند، کمی سخت باشد. در حالی که اگر آنها نبودند شاید این روزها شرایط ما نیز آنچنان با روزهای سخت مردم سوریه و عراق تفاوت نداشت و زنان و بچه‌هایی هنگام چشم بر هم گذاشتن در سکوت شب، امیدی به زنده ماندن و دیدن دوباره نور خورشید فردا را نداشتند.

بیشتر بخوانید:روایتی از انهدام ماشین انتحاری داعش توسط رزمندگان فاطمیون +فیلم

مردمانی که در کف کوچه‌وخیابان‌هایشان تا چشم کار می‌کرد، جنازه و استخوان ریخته بود و با وحشت در سایه حکومت مرگ در دیارشان قدم از قدم بر می‌داشتند. به راستی اگر مدافعان حرم نبودند حال و روز ما چه بود؟ به لطف خدا و به یُمن وجود جوانانی غیور و از جان گذشته، امروز ما در امنیت کامل زندگی می‌کنیم و تروریست‌های داعش آرزوی حکمرانی بر کشور ما را به گور برده‌اند. شاید بد نباشد حالا که صحبت از این مردان خدا به میان آمد، چشمه‌ای کوچک از روحیه بی‌مانند آنها را به شما نشان دهیم. در ادامه ویدئویی از مدافعان حرم در حال اعزام به منطقه نبل و الزهرا را مشاهده می‌کنید. گفتنی است در این فیلم شهیدان کیهانی و عباس و کردونی نیز حضور دارند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن