ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 94709
  • ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۸:۰۵
  • 91 بازدید
  • ارسال توسط :
راه‌اندازی پویش مردمی «من یمنی‌ام» در زاهدان

راه‌اندازی پویش مردمی «من یمنی‌ام» در زاهدان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، پویش مردمی « من یمنی‌ام» با هشتگ #انا_یمانی همزمان با سالروز وفات حضرت معصومه(س) در زاهدان راه اندازی می‌شود.سجاد نهبندانی، دبیر برگزاری پویش مردمی انا یمانی در این خصوص بیان کرد: این پویش با مشارکت اداره کل تبلیغات اسلامی استان، سازمان […]

راه‌اندازی پویش مردمی «من یمنی‌ام» در زاهدان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، پویش مردمی « من یمنی‌ام» با هشتگ #انا_یمانی همزمان با سالروز وفات حضرت معصومه(س) در زاهدان راه اندازی می‌شود.
سجاد نهبندانی، دبیر برگزاری پویش مردمی انا یمانی در این خصوص بیان کرد: این پویش با مشارکت اداره کل تبلیغات اسلامی استان، سازمان بسیج مداحان و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: جوانان انقلابی شهرستان زاهدان نیز به منظور اعلام حمایت خود از مردم مظلوم یمن و اعلام انزجار از جنایات رژیم آل سعود در این سرزمین، عصر دوشنبه 26 آذرماه در محل حسینیه دبیرستان علوم و معارف اسلامی واقع در بولوار دانشجو زاهدان گرد هم می‌آیند.
دبیر برگزاری پویش مردمی انا یمانی زاهدان اظهار کرد: جنایات و نسل‌کشی سعودی‌ها در حالی صورت می‌گیرد که مجامع حقوق بشری چشم خود را بسته و در برابر این همه خونریزی سکوت کرده‌اند.
نهبندانی با اشاره به اینکه دهان مدعیان حقوق بشر با دلارهای سعودی و فشارهای آمریکایی بسته شده است، بیان کرد: هدف از راه‌اندازی این پویش مردمی، رساندن صدای مردم مظلوم و زن و کودک بی‌گناه یمنی به جهانیان است.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن