ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 94728
  • ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸
  • 96 بازدید
  • ارسال توسط :
فرار دسته جمعی نیروهای ارتش سعودی در پی حمله نیروهای ارتش یمن

فرار دسته جمعی نیروهای ارتش سعودی در پی حمله نیروهای ارتش یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، یگان‌های ویژه ارتش و کمیته‌های مردمی با شلیک موشک‌هایی از نوع “زلزال ۱” و همچنین با خمپاره‌های “P۱۰” مواضع نیروهای سعودی را در شرق جبل‌الدود در جازان هدف قرار دادند. پس از حمله یگان‌های ویژه ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به پایگاه‌های نیروهای […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، یگان‌های ویژه ارتش و کمیته‌های مردمی با شلیک موشک‌هایی از نوع “زلزال ۱” و همچنین با خمپاره‌های “P۱۰” مواضع نیروهای سعودی را در شرق جبل‌الدود در جازان هدف قرار دادند.

پس از حمله یگان‌های ویژه ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به پایگاه‌های نیروهای ارتش عربستان، نیروهای سعودی بدون هیچ اقدامی برای مقابله در لحظات اولیه درگیری پا به فرار گذاشتند.

شبکه المسیره به نقل از رسانه‌ جنگ لحظه فرار عناصر و مزدوران سعودی را که بیشتر شبیه مسابقات دوی المپیک بود، به ثبت رساند. نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن این عناصر را هدف قرار داده و اجساد آن‌ها را در میادین درگیری رها کردند.

جنگنده‌های ائتلاف متجاوز عربی، به رهبری عربستان در تلاشی نافرجام حملاتی را برای ممانعت از پیشروی نیروهای ارتش یمن انجام دادند اما حمله آن‌ها منجر به زخمی شدن سربازان سعودی شد که در حال فرار بودند.

این حملات علیه نیروهای سعودی حامل این پیام است که رفتن به مذاکرات صلح سوئد از روی ضعف نیروهای یمنی نبوده است و اگر نیروهای متجاوز عربستان به دنبال تداوم جنگ باشند تمامی یگان‌های مبارز یمنی آماده جنگ با آن‌ها هستند.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن