ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 94740
  • ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵
  • 113 بازدید
  • ارسال توسط :
لحظه غم‌انگیز شهادت مدافع‌حرم حجت‌الاسلام میرزا محمود تقی‌پور +فیلم

لحظه غم‌انگیز شهادت مدافع‌حرم حجت‌الاسلام میرزا محمود تقی‌پور +فیلم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام شهید محمود تقی‌پور یکی از رزمندگان ایرانی لشگر فاطمیون بود که در دفاع از حریم اهل‌بیت(ع) در سوریه به شهادت رسید. شهید تقی‌پور اصالتاً اهل شهر گرگان و ساکن شهر مقدس مشهد بود […]

لحظه غم‌انگیز شهادت شهید مدافع حرم حجت‌الاسلام میرزامحمود تقی‌پور+فیلمبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام شهید محمود تقی‌پور یکی از رزمندگان ایرانی لشگر فاطمیون بود که در دفاع از حریم اهل‌بیت(ع) در سوریه به شهادت رسید. شهید تقی‌پور اصالتاً اهل شهر گرگان و ساکن شهر مقدس مشهد بود که برای تکمیل تحصیلات حوزوی مدتی ساکن شهر قم شد.

این شهید بیست‌و‌نهمین روحانی جهادگر مدافع حرم بود که مسئولیت گروه جهادی «طراوت ماندگار» را بر عهده داشت. قابل ذکر است این گروه جهادی تاکنون در مناطق مختلف اطراف قم و تهران درختکاری انجام داده است. از طرح‌های در دست اجرای گروه جهادی «طراوت ماندگار»، درختکاری در مسیر پیاده‌روی نجف به کربلا است که توسط شهید تقی‌پور پیگیری می‌شد.

او همچنین عضو شورای مرکزی مؤسسه «بلاغ مبین» بود و به عنوان بسیجی در گردان 102 حضرت معصومه(س) تیپ مستقل 83 امام جعفر صادق(ع) عضویت داشت. او از اعضای اصلی تشکیل‌دهنده مؤسسه فرهنگی ورزشی عالیان بود که در حال حاضر تیم‌های کوهنوردی طلبگی زیر نظر این مؤسسه هر هفته به قلل مختلف کشور صعود می‌کنند.

ویدئویی از لحظه دردناک شهادت روحانی شهید مدافع حرم «محمود تقی‌پور» منتشر شده که در لحظات آخر حیات خود، با بدنی غرق به خون  مشغول گفتن شهادتین است. در ادامه ویدئویی از این لحظه را مشاهده می‌کنید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن