ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 94794
  • ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۶:۵۳
  • 104 بازدید
  • ارسال توسط :
آغاز رسمی طرح «جهاد روشنایی» در گردهمایی بسیجیان

آغاز رسمی طرح «جهاد روشنایی» در گردهمایی بسیجیان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا؛ گردهمایی بسیجیان صنعت آب و برق کشور ۲۷ آذرماه، از ساعت 9:30 تا 11:30 در مجموعه ورزشی طرشت وزارت نیرو برگزار می‌شود. این گردهمایی به منظور حمایت از مردم مظلوم یمن و آغاز رسمی طرح جهاد روشنایی از سوی سازمان بسیج مهندسین صنعتی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا؛ گردهمایی بسیجیان صنعت آب و برق کشور ۲۷ آذرماه، از ساعت 9:30 تا 11:30 در مجموعه ورزشی طرشت وزارت نیرو برگزار می‌شود.

این گردهمایی به منظور حمایت از مردم مظلوم یمن و آغاز رسمی طرح جهاد روشنایی از سوی سازمان بسیج مهندسین صنعتی کشور با همکاری مرکز بسیج وزارت نیرو برگزار می‌شود.

از مهمترین اهداف طرح جهاد روشنایی کمک به تولید انرژی در کشور مطابق با مؤلفه‌ها و معیارهای اقتصاد مقاومتی و نیز ایجاد اشتغال و درآمدزایی در مناطق محروم از طریق ساخت و راه اندازی نیروگاه‌های خانگی است.

این همایش با حضور و سخنرانی اردکانیان، وزیر نیرو، سردار غیب‌پرور، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، شهبازی، رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعتی کشور و دیگر مسئولان وزارت نیرو و سازمان بسیج به ایراد سخنرانی می‌پردازند.

 همچنین در این مراسم گزارشی از روند تفاهم‌نامه همکاری وزارت نیرو با سازمان بسیج مهندسین در خصوص توسعه انرژی‌های تجدید‌پذیر ارائه می‌شود.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن