ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 9485
  • ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۹:۳۱
  • 100 بازدید
  • ارسال توسط :
مجموعه‌ای که به شهدا ادای دین کرد/”علمدار”روایتی از تعزیه خوانانی که مدافع حرم شدند

مجموعه‌ای که به شهدا ادای دین کرد/”علمدار”روایتی از تعزیه خوانانی که مدافع حرم شدند

داریوش موحد تهیه کننده سریال تلویزیونی “علمدار” در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان گفت: هدف از ساخت سریال “علمدار” ادای دین به شهدای مدافع حرم و شهدای هشت سال دفاع مقدس است.وی ادامه داد: در مسیر حفظ کشور و آبادانی ایران، شهدا کار اصلی را انجام دادند و ما تنها در […]

داریوش موحد تهیه کننده سریال تلویزیونی “علمدار” در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان گفت: هدف از ساخت سریال “علمدار” ادای دین به شهدای مدافع حرم و شهدای هشت سال دفاع مقدس است.
وی ادامه داد: در مسیر حفظ کشور و آبادانی ایران، شهدا کار اصلی را انجام دادند و ما تنها در این اثر نمایشی، تنها تلاش کردیم گوشه ای از کار ارزشمند این عزیزان را به تصویر بکشیم البته میزان موفقیت ما پس از پخش این سریال تلویزیونی و با بازخوردی که از بیننده ها دریافت می کنیم، مشخص می شود.
موحد در ادامه صحبت های خود تصریح کرد: سریال “علمدار” درباره تعدادی از نوجوان ها است که پدرانشان هر سال تعزیه اجرا می کرده اند اما امسال در راه دفاع از حرم، شهید می شوند و به همین دلیل این بچه ها سعی می کنند پرچم های پدرانشان را برافراشته نگه دارند.
تهیه کننده سریال “علمدار” همچنین توضیح داد: در مسیر اجرای تعزیه توسط شخصیت های نوجوان داستان، این بچه ها به جایی می رسند که اتفاق های عجیب و غریبی در زندگیشان رخ می دهد و اینگونه، امام حسین (ع) را بیشتر می شناسند.
وی افزود: به موازات موضوع اصلی سریال، در سایر بخش ها نیز اتفاق هایی رخ می دهد که تلاش کرده ایم در داستان های حاشیه ای به آن ها بپردازیم.
بازیگر سریال ویژه ماه محرم خاطرنشان کرد: آنچه در این سریال به تصویر کشیده شده، این است که وقتی صحبت از امام حسین (ع) و فلسفه عاشورا به میان می آید، تمامی افراد زیر پرچم سیدالشهداء قرار می گیرند و خدا را شکر از این جهت سریال سیر داستانی خوبی را طی کرد.

گفتنی است، در سریال تلویزیونی “علمدار” فلور نظری، عنایت بخشی، میرطاهر مظلومی، فرج الله گل سفیدی، مرتضی اکبری و گلناز خالصی به ایفای نقش می پردازند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن