ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 9495
  • ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸
  • 125 بازدید
  • ارسال توسط :
هتاکان به شهدای مدافع حرم در برابر رافت نظام دُم درآوردند/ غیرت مسئولان دانشگاه منابع طبیعی گرگان کجاست؟!

هتاکان به شهدای مدافع حرم در برابر رافت نظام دُم درآوردند/ غیرت مسئولان دانشگاه منابع طبیعی گرگان کجاست؟!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از پاسرو؛ آیت الله سید رحیم توکل، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در گفتگویی به هتاکی های صورت گرفته نسبت به شهدای مدافع حرم و نظام و انقلاب اسلامی در تریبون آزاد دانشگاه علوم کشاورزی و منابع […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از پاسرو؛ آیت الله سید رحیم توکل، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در گفتگویی به هتاکی های صورت گرفته نسبت به شهدای مدافع حرم و نظام و انقلاب اسلامی در تریبون آزاد دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان واکنش نشان داد و گفت: آن افرادی که این نکات را بیان کردند علت جانفشانی شهدای مدافع حرم در سوریه و عراق را نفهمیدند، کسانی که نظام را متهم کردند نیز خدمات گسترده آن را نفهمیدند، با این حساب، لفظ احمق هم برای این میزان از عدم درک آن هم در شرایطی که دنیا در برابر گفتمان انقلاب اسلامی زانو زده است، زیادی است.

آیت الله توکل به تشریح گوشه ای از دلیل اعزام مدافعان حرم به سوریه و عراق برای کسانی که قدرت تحلیل آن را نداشتند پرداخت و تصریح کرد: مسئله ساده است، اگر این شهدای مدافع حرم در خاک عراق و سوریه نجنگند ما باید در درون کشور خودمان با داعش پنجه در پنجه شویم، این امنیتی که امروز داریم برای همین است که این عزیزان مدافع حرم نمی گذارند جبهه جنگ با داعش به داخل خاک کشورمان کشیده شود.

وی هتاکی به شهدای مدافع حرم و نظام انقلاب اسلامی را حماقت خواند و افزود: امنیتی که امروز هتاکان به راحتی در آن هتاکی می کنند از جانفشانی همین شهداست، هتاکی به نظام نیز همین طور؛ اگر این هتاک ها در زمان طاغوت فقط می خواستند نام شاه را بر زبان بیاورند به خود می لرزیدند، شرط انصاف نیست حال که نظام با رافت با اینها برخورد کرده دم در بیاورند.

این عضو مجلس خبرگان رهبری متذکر شد: هتاکی به نظامی که سراسر خدمت است پررویی و بی ادبی است، در هر قشری توزرد هم پیدا می شود اما نادیده انگاشتن خدمات گسترده در برابر شاید برخی اهمال کاری ها خیلی بی انصافی و بی شرمی است.

آیت الله توکل به عدم برخورد صحیح مسئولان دانشگاه با برخی هتاکی ها نیز واکنش نشان داد و گفت: من نمی گویم مسئولان این دانشگاه متدین باشند ولی غیرتشان کو؟! آن ها هم اگر خدمات این انقلابی که در آن بر سر کار هستند را ندیدند مانند همین هتاک ها کورند.

وی تأکید کرد: چطور برخی می گویند نظام کاری نکرده در حالی که بودجه های سنگینی دارد صرف عمران مملکت می شود؟ این خیلی بی انصافی است، همین افراد اگر بخواهند خدمات نظام را لیست کنند باید بنشینند ساعت ها این لیست ها را شمارش کنند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در پایان خاطرنشان کرد: اگر این هتاک ها دانش خود را افزایش ندهند و مسئولان دانشگاه هم برخوردی نکنند یقین بدانند که خداوند تو دهن آن ها می زند، این شهدایی که برای نظام و دین جان می دهند در پیشگاه خداوند آبرو و حرمت دارند و مسئولان دانشگاه بدانند اگر درست برخورد نکنند خداگیر خواهند شد و خود مردم تو دهن آنان خواهد زد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن