ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 94977
  • ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۹:۵۳
  • 102 بازدید
  • ارسال توسط :
مناطق مختلف حدیده زیر آتشِ ائتلاف سعودی-اماراتی

مناطق مختلف حدیده زیر آتشِ ائتلاف سعودی-اماراتی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی به فرماندهی عربستان و مزدورانشان همچنان به نقض آتش‌بس در حدیده یمن ادامه می‌دهند. ائتلاف متجاوزان و مزدورانشان در تازه ترین اقدام برای نقض توافق سوئد، مناطقی از شهرستان الحالی را زیر […]

مناطق مختلف حدیده زیر آتشِ ائتلاف سعودی-اماراتیبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی به فرماندهی عربستان و مزدورانشان همچنان به نقض آتش‌بس در حدیده یمن ادامه می‌دهند.

ائتلاف متجاوزان و مزدورانشان در تازه ترین اقدام برای نقض توافق سوئد، مناطقی از شهرستان الحالی را زیر آتش گلوله های توپخانه خود قرار دادند. آنان جنوب شهر تحیتا را نیز با موشکی هدایت شونده هدف قرار دادند ضمن اینکه جنگنده ها و بالگردهای متجاوزان نیز در برخی مناطق، به گشت زنی پرداختند.

همچنین متجاوزان و مزدوران شرق فرودگاه حدیده و شرق منطقه «جلوه یمن موبایل» را با گلوله های توپخانه هدف قرار دادند، مناطقی از شهر شباب نیز با گلوله های خمپاره هدف قرار گرفت. متجاوزان منطقه مسجد جامع حدیده را نیز هدف قرار دادند.

در مقابل یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن از پایبندی نیروهای ارتش و کمیته های مردمی به توقف درگیری ها خبر داد و بر اهمیت نقش فعالانه سازمان ملل متحد در اجرایی شدن توافق توقف درگیری در حدیده تاکید کرد.

وی متجاوزان را به سوءاستفاده از «تاخیر ورود کمیته زیر نظر سازمان ملل متحد برای نظارت بر توقف درگیری ها متهم کرد و افزود، آنان با به پرواز در آوردن جنگنده ها و هواپیماهای جاسوسی خود در آسمان حدیده، پیوسته در پی نقض توافق هستند ضمن اینکه با شلیک بیش از 38 گلوله توپ و چهارده گلوله خمپاره و همچنین با استفاده از سلاح متوسط، برخی از مناطق مسکونی در حدیده را هدف قرار دادند.

وی مسئولیت کامل هرگونه نقض آتش بس در حدیده را متوجه نیروهای متجاوز و مزدور دانست و تأکید کرد موارد نقض توقف درگیری، به کمیته هماهنگی مشترک ابلاغ خواهد شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن