ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 94979
  • ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۹:۵۳
  • 84 بازدید
  • ارسال توسط :

اجازه یافتن زن یمنی برای خداحافظی با پسر بیمار خود در آمریکا + فیلم

العالم – یمن شیماء بارها از ورود به آمریکا منع شده بود زیرا دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا دستوری را صادر کرده است که اتباع یمن و 5 کشور دیگر ، اکثراً مسلمان، نمی توانند وارد آمریکا شوند. سفارت آمریکا در قاهره پایتخت مصر برای شیماء روادید ورود صادر کرده است. "علی حسن" پدر عبدالله […]

العالم – یمن

شیماء بارها از ورود به آمریکا منع شده بود زیرا دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا دستوری را صادر کرده است که اتباع یمن و 5 کشور دیگر ، اکثراً مسلمان، نمی توانند وارد آمریکا شوند.

سفارت آمریکا در قاهره پایتخت مصر برای شیماء روادید ورود صادر کرده است.

"علی حسن" پدر عبدالله می گوید : همسرم هر روز با من تماس می گیرد و از من درباره وضعیت پسرمان می پرسد. وقت چندانی نمانده است. لطفا به ما کمک کنید و به خانواده ما اجازه بدهید که برای آخرین بار کنار همدیگر جمع بشویم .

"باسم القرا" عضو شورای روابط آمریکایی – اسلامی گفت : ما از دولت آمریکا می خواهیم که شیماء صویلح همسر شهروندی آمریکایی و مادر کودکی آمریکایی را از دستور ممنوعیت ورود به آمریکا مستثنی کند و به وی اجازه بدهد که برای آخرین بار کودکش را در آغوش بگیرد.

پدر عبدالله دستیابی همسرش به روادید را بهترین روز زندگی اش توصیف کرد.

عبدالله دو ساله که از قِبَل پدرش تابعیت آمریکایی دارد، در بیمارستان کودکان شهر اوکلند بستری است و با دستگاه تنفس زنده مانده است و به علت ابتلاء به یک بیماری مغزی ارثی آخرین لحظات عمرش را می گذراند.

مادر عبدالله که در مصر زندگی می کند، قبلاً بارها درخواست دریافت روادید را کرده بود ولی درخواست هایش رد شده بود.

مساله بیماری عبدالله بار دیگر انتقادها را متوجه ترامپ کرده است. "باربارا لی" نمایندۀ دموکرات اهل شهر اوکلند می گوید که بیماری عبدالله نشان می دهد که دستور مهاجرت ترامپ دستوری غیرانسانی است.

لی گفت : خانواده های بسیار دیگری هستند که از همدیگر دور افتاده اند.

مرکز حقوق مدنی "ای سی ال یو" اعلام می کند که دولت آمریکا فقط با 2 درصد از درخواست های مستثنی شدن از دستور مهاجرت موافقت کرده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن