ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 94984
  • ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶
  • 79 بازدید
  • ارسال توسط :
واکنش انصارالله به اظهارات البشیر درباره اعزام نظامیان به یمن

واکنش انصارالله به اظهارات البشیر درباره اعزام نظامیان به یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، محمدعلی الحوثی، رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در پیامی توئیتری نوشت،‌ اعلام سودان در دیدار با هیئت نظامی عربستان برای اعزام نیروهای بیشتر به یمن بیانگر مخالفت آنها با صلح است. به نقل از اسپوتنیک، وی در صفحه توئیتری خود نوشت: “عجیب است […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، محمدعلی الحوثی، رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در پیامی توئیتری نوشت،‌ اعلام سودان در دیدار با هیئت نظامی عربستان برای اعزام نیروهای بیشتر به یمن بیانگر مخالفت آنها با صلح است.

به نقل از اسپوتنیک، وی در صفحه توئیتری خود نوشت: “عجیب است دولتی که خود از عدالت جهانی فراری است برای دفاع از قطعنامه‌های مشروع بین‌المللی که از آنها متواری شده، وارد جنگ یمن شده است”.

عمر البشیر، رئیس جمهوری سودان در دیدار با رئیس ستاد کل نیروهای مسلح عربستان بر ضرورت تحکیم و احیای کانال‌های همکاری، توسعه مشارکت‌ها در زمینه‌های مختلف به ویژه دوره‌های آموزشی و همکاری مشترک از طریق طرح‌های بزرگ میان نیروهای مسلح سودان و عربستان تاکید کرد.

وی با بیان اینکه امنیت حریمین شریفین خط قرمز است و اقدامات سودان یک وظیفه مقدس اخلاقی است، گفت، براساس تعهد میان دو طرف نیروهای مسلح سودان در ائتلاف عربی همچنان حضور خواهند داشت.

همچنین سخنگوی انصارالله اعلام کرد، نیروهای عربستان و یمن به سمت پایگاه‌های صحرای البقع در شرق صعده پیشروی کردند و نیروهای انصارالله تعدادی از نیروهای نظامی عربستان را کشته و زخمی کردند.

از طرفی هم ارتش یمن تحت حمایت ائتلاف عربی از آزادسازی پایگاه‌های جدیدی در استان صعده خبر داد.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن