ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 95007
  • ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۳
  • 157 بازدید
  • ارسال توسط :
لحظه وحشتناک حمله مار شاه‌کبری به مرد جوان!/موجود مرموز و مرگباری که جان یمنی‌ها را نشانه گرفته است!/خودنمایی عجیب میلیونر هنگ‌کنگی در خیابان!

لحظه وحشتناک حمله مار شاه‌کبری به مرد جوان!/موجود مرموز و مرگباری که جان یمنی‌ها را نشانه گرفته است!/خودنمایی عجیب میلیونر هنگ‌کنگی در خیابان!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر امروز موفق به رصد اخبار سرویس فضای مجازی در حوزه های فناوری، دانلود، اخبار داغ، سیاسیون و هنرمندان و ورزشکاران در فضای مجازی نشده اید، در ادامه لینک 10 خبر پربازدید از نگاه […]

لحظه وحشتناک حمله مار شاه‌کبری به مرد جوان!/موجود مرموز و مرگباری که جان یمنی‌ها را نشانه گرفته است!/خودنمایی عجیب میلیونر هنگ‌کنگی در خیابان!به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر امروز موفق به رصد اخبار سرویس فضای مجازی در حوزه های فناوری، دانلود، اخبار داغ، سیاسیون و هنرمندان و ورزشکاران در فضای مجازی نشده اید، در ادامه لینک 10 خبر پربازدید از نگاه کاربران را برای شما به نمایش گذاشته ایم.

لحظه وحشتناک حمله مار شاه‌کبری به مرد جوان! +فیلم
مرد جوان تایلندی که مشغول انجام نمایش برای حاضران بود، پس از حمله ناگهانی یک مار شاه‌کبری با خوش‌شانسی از مرگ حتمی گریخت.

موجود مرموز و مرگباری که جان یمنی‌ها را نشانه گرفته است! +عکس
به تازگی رسانه‌های عرب‌زبان از موجودی خطرناک در یمن خبر داده‌اند که جان برخی مردم این کشور را نشانه گرفته است.

خودنمایی عجیب میلیونر هنگ‌کنگی در خیابان! +فیلم
یک جوان میلیونر هنگ‌کنگی برای خودنمایی و نشان دادن ثروتش، دست به اقدامی عجیب در یکی از خیابان های این کشور زد.

برگزاری مراسم کریسمس توسط مسلمانان، غرب‌زدگی یا روشنفکری؟ +واکنش کاربران
هر ساله نزدیک به سال نوی میلادی برخی از ایرانیان مسلمان اقدام به برگزاری مراسم کریسمس می‌کنند و آن را نمادی از روشنفکری خویش می‌دانند.

لحظه خارج کردن مورچه از گوش بیمار! +فیلم
بیماری که به علت درد شدید گوش به بیمارستان مراجعه کرده بود، پس از آنکه مورد معاینه پزشک قرار گرفت، شوکه شد.

آوازخوانی حجت‌الاسلام قاسمیان در مراسم شب یلدا +فیلم
با نزدیک شدن به شب یلدا ویدئوی آوازخوانی حجت‌الاسلام قاسمیان در کنار مردم زلزله‌زده کرمانشاه در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شد.

از سقوط اخلاقی مسئولان خجالت کشیدم!
نماینده سابق مجلس در واکنش به رفتار توهین‌آمیز نماینده سراوان در صفحه توییتر خود نوشت از سقوط اخلاقی مسئولان خجالت کشیدم.

تعجب سید محمود رضوی از دیدن یک مسئول بدون محافظ در فرودگاه +تصویر
سید محمود رضوی صبح امروز با انتشار پستی در حساب کاربری توییتر خود نوشت: از حضور بی‌محافظ رئيس سازمان تبلیغات در فرودگاه متعجب شدم.

سخنان قابل‌تأمل همسران شهدای مدافع حرم +فیلم
در این خبر فیلمی کوتاه از گفتگوی دو تن از اعضای خانواده شهدای مدافع حرم را مشاهده می‌کنید که طی یک مصاحبه به بیان سخنانی جالب و قابل‌تأمل پرداخته‌اند.

رازی که کشف آن به قیمت جان مادر و دختر سوری تمام شد! +فیلم
مادر و دختر سوری پس از کشف یک راز به طرزی دردناک جان خود را از دست دادند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن