ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 95075
  • ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۶:۳۷
  • 85 بازدید
  • ارسال توسط :
یمن| شلیک دو موشک "زلزال 1" به نجران و عسیر/ تداوم نقض آتش بس در الحدیده

یمن| شلیک دو موشک "زلزال 1" به نجران و عسیر/ تداوم نقض آتش بس در الحدیده

– اخبار بین الملل – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، یک منبع نظامی یمنی گفت: در حمله موشکی با استفاده موشک "زلزال 1" به مواضع مزدوران ارتش سعودی در ناحیه الصوح در منطقه نجران شماری از آنها کشته و […]

– اخبار بین الملل –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، یک منبع نظامی یمنی گفت: در حمله موشکی با استفاده موشک "زلزال 1" به مواضع مزدوران ارتش سعودی در ناحیه الصوح در منطقه نجران شماری از آنها کشته و زخمی شدند.

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در چند روز گذشته تلاش های مزدوران سعودی برای یورش در منطقه نجران را خنثی کرده و خسارتهای سنگینی به آنها وارد کردند.

واحد موشکی یمن یک فروند موشک "زلزال 1" را به پادگان الصحن در ناحیه الربوعه در منطقه عسیر شلیک کردند. در این حمله واحد توپخانه این پادگان هدف قرار گرفت که در جریان آن شماری از مزدوران سعودی شکته وزخمی شدند.

نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن یک دستگاه خودروی نظامی متجاوزان را نیز با بمب در نزدیک گذرگاه "علب" در منطقه عسیر منفجر کردند.

در همین حال، واحد توپخانه ارتش و کمیته های مردمی یمن محل های تجمع مزدوران و ارتش سعودی در شرق کوهستان جحفان و مرکز نظامی عوجبه در منطقه جیزان را هدف قرار دادند که باعث کشته و زخمی شدن شماری از مزدوران و نظامیان سعودی و فرار شمار دیگری از آنها شد.

نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن پیشتر تپه‌های شرق کوه النار در منطقه جیزا را پاکسازی کرده و بیش از 30 مزدور سعودی را کشته و زخمی کردند. آنها همچنین سه خودروی این مزدوران را منهدم کردند.

ستاد اطلاع رسانی جنگ ارتش و کمیته‌های مردمی یمن نیز فایل ویدئوی یک نظامی سودانی را منتشر کرد که خود را در جبهه جیزان تسلیم کرده بود.

وی در این فایل ویدئوی از جزئیات مشارکت خودش و ارتش سودان در حمله به ملت یمن سخن گفت و با بیان حقایقی درباره حمله متجاوزان و مزدوران آنها به این کشور تصریح کرد: طرح عربستان یک طرحی صهیونیستی است و همه سلاح ها و تجهیزات متجاوزان و مزدوران ساخت آمریکا است.

یمن| ادامه تجاوزات ائتلاف سعودی و نقض دوباره آتش بس در الحدیدهانصارالله یمن: البشیر در دوران حکومت خود جز جنگ و جنایت دستاوردی نداشته استسخنگوی ارتش یمن: ما به آتش‌بس در الحدیده پایبند هستیم

 

این نظامی سودانی فاش کرد که نظامیان سعودی به نظامیان سودانی در تمرین های نظامی اهانت می کنند. وی به همقطارانش توصیه کرد که از یمن خارج شوند و از خوش رفتاری ارتش و کمیته های مردمی یمن با خودش تشکر کرد.

تداوم نقض آتش بس در الحدیده

ائتلاف متجاوز سعودی به نقض آتش بس در استان الحدیده یمن ادامه داد و نیروهای ارتش سعودی و مزدوران آنها برای نفوذ به مواضع ارتش و کمیته های مردمی یمن در شمال "سیتی ماکس" در شهر الحدیده تلاش کردند.

بلدوزرهای نیروهای متجاوز نیز به احداث استحکامات در شرق شهر الشباب در بخش الحالی در استان الحدیده ادامه دادند.

منطقه صرواح در استان مارب نیز شاهد شش حمله هوایی متجاوزان سعودی بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن