ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 95094
  • ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵
  • 87 بازدید
  • ارسال توسط :

شورای امنیت حملات کور و بی هدف به غیر نظامیان در یمن را محکوم کرد + فیلم

العالم – یمن اعضای شورای امنیت پس از یک هفته مذاکرات طاقت فرسا و دشوار، سرانجام طرح قطعنامه ای را برای تصویب نتایج مذاکرات سوئد درباره شهر الحدیده و اجازه اعزام ناظران بین المللی به یمن را به رأی می گذارند. طرح قطعنامه ای که انگلیس آن را آماده کرده است، در 24 ساعت آینده […]

العالم – یمن

اعضای شورای امنیت پس از یک هفته مذاکرات طاقت فرسا و دشوار، سرانجام طرح قطعنامه ای را برای تصویب نتایج مذاکرات سوئد درباره شهر الحدیده و اجازه اعزام ناظران بین المللی به یمن را به رأی می گذارند.

طرح قطعنامه ای که انگلیس آن را آماده کرده است، در 24 ساعت آینده به رأی گذاشته می شود. این قطعنامه در تأیید نتایج رایزنی های سوئد تهیه شده و طرف های درگیر را به احترام به آتش بس اعلام شده در استان الحدیده فرا می خواند، همچنین بر اساس این طرح، سازمان ملل اجازه پیدا می کند ناظران خود را به منطقه اعزام کند. این طرح از آنتونیو گوترش، دبیر کل سازمان ملل نیز خواسته است پیشنهادات خود را درباره چگونگی حمایت سازمان ملل از توافقنامه استکهلم، تا اواخر ماه جاری به این شورا تحویل دهد.

این طرح قطعنامه بدون ذکر نام عربستان، حمله های کور و بی هدف به غیر نظامیان ونیز فروش سلاح و مواد مرتبط به آن را به طرف های درگیر محکوم کرد.

پیش بینی می شود به منظور تضمین دوام آتش بس و ارسال کمک های بشردوستانه، حدود 30 تا 40 ناظر بین المللی در الحدیده مستقر شوند.

یک منبع آگاه دیپلماتیک فاش کرده است که به رغم موافقت 14 عضو شورای امنیت با این طرح، یک نکته با مخالفت اعضا مواجه شد و آن تلاش آمریکا برای محکوم کردن ایران بود که با مخالفت روسیه رو به رو شد.

روسیه در فوریه گذشته نیز تلاش آمریکا برای تحریک اعضای شورای امنیت علیه ایران در موضوع یمن را خنثی کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن