ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 95099
  • ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸
  • 116 بازدید
  • ارسال توسط :
"ولایت مداری" پیام خاص 590 شهید روحانی استان اصفهان است

"ولایت مداری" پیام خاص 590 شهید روحانی استان اصفهان است

– اخبار استانها – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین رحمت الله صادقی ظهر امروز در دهمین اجلاسیه شهدای روحانی استان اظهار داشت: جامعه روحانیت در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس 190 شهید تقدیم کرده است و بلندترین آیات قرآن درباره […]

– اخبار استانها –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین رحمت الله صادقی ظهر امروز در دهمین اجلاسیه شهدای روحانی استان اظهار داشت: جامعه روحانیت در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس 190 شهید تقدیم کرده است و بلندترین آیات قرآن درباره شهید و شهداست.

وی افزود: شهدا با رفتار و فعالیت‌های خود مردم را به راه سعادت هدایت می‌کردند و اگر امروز در کنار ما بودند با محدودیت‌هایی که داشتند باز هم چراغ هدایت بودند و ارواح آن‌ها نیز برای بشریت چراغ راه است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان تصریح کرد: در 10 اجلاسیه شهدای روحانی استان اصفهان شهید «طباطبایی نژاد» و 2 شهید مدافع حرم «قنبری» و «حسینی» به عنوان شهید شاخص نام گذاری شده‌اند.

وی ادامه داد: پیام اجلاسیه به همه مردم که از وصایای شهدا استنباط شده این است که ولایت‌ مدار باشیم و نماز اول وقت بخوانیم و از قرآن پیروی کنیم و انقلابی بمانیم لذا با تمسک به قرآن، نماز اول وقت و ماندن در خط ولایت و انقلاب باید در مسیر شهدا ماند.

صادقی با بیان اینکه بیش از 300 درصد از شهدای ما به این پیام اشاره کرده‌اند، گفت: در بین 4 هزار و 558 شهید طلبه روحانی کشور تعداد 590 شهید از استان اصفهان هستند که رتبه اول را داراست.

وی افزود: بیشترین شهدای انقلاب و دفاع مقدس، شهدای طلبه بودند؛ در آن دوران 3 هزار طلبه داشتیم که بیش از یک هزار و 112 نفرشان جزء ایثارگران بودند و دوشادوش بسیجیان و ارتشیان می‌جنگیدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان بیان کرد: برخی از رزمندگان روحانی اسیر شدند و 22 نفر از آزادگان استان را طلاب شامل می‌شوند همچنین 215 نفر جانباز روحانی در این استان هستند.

وی ادامه داد: 3 نفر از شهدای روحانی استان از خانواده‌های 3 شهیده و 21 نفرشان از خانواده 2 شهیدی هستند که برخی از آن‌ها هر 2 شهید طلبه بوده‌‌اند و 48 پدر شهید روحانی در استان اصفهان داریم.

صادقی خاطرنشان کرد: در بین همه شهدا 2 شهید طلبه مدافع حرم داریم و 40 نفر از فرزندان نخبه شهدا از خانواده شهدای روحانی هستند.

کنگره شهدای روحانی مدافع حرم فراخوان دادیادواره شهدای روحانی و طلبه شهرستان اهر به روایت تصویرخراسان جنوبی| علما باید پیشتاز حوزه علمی-فرهنگی در عرصه جنگ نرم دشمن باشند

نمایش پیروزی انقلاب اسلامی در چهملین سالگرد انقلاب

در ادامه مراسم حجت الاسلام و المسلمین احمد سالک؛ نماینده مردم اصفهان در مجلس با قرائت پیام آیت الله مظاهری، اظهار داشت: افتخار حوزه‌های علمیه این است که در تمام صحنه‌های دفاع از دین و انقلاب در برابر استکبار جهانی با منطق، قدرت و شجاعت ایستاده است.

وی افزود: ما در طول تاریخ شاهد انقلاب مشروطیت و شهادت شیخ فضل الله نوری و صنعت ملی شدن نفت و شهیدان نواب صفوی و غیره بودیم که در راستای اهداف خود با قدرت مبارزه کردند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز رسالت ما دفاع از انقلاب و اسلام ناب درمقابل اتحاد بین المللی استکباری است و این مهم با همدلی و وحدت حوزه علمیه و شناخت دقیق استکبار و انقلاب اسلامی محقق می‌شود.

وی افزود: پشتیبان این روند، ملت هستند و ارتباط مستقیم با توده‌های مردم پابرهنه‌ای که همه هستی خود را در این راه قرار داده‌اند و 23 هزار شهید داده‌اند و باید 9 دی و 22 بهمن علی رغم میل استکبار و سلطه جهانی حضور پر قدرتی در جشن چهلمین سالگرد پیروزی جهانی به نمایش بگذاریم.

سالک با بیان اینکه با وحدت کلمه حول محور ولایت فقیه، دستورات رهبری عملیاتی خواهد شد، افزود: ما به عنوان خادمان مردم و انقلاب جان بر کف در این جهت ایستاده‌ایم و به یاری خدا به نتایج بزرگی رسیده‌ایم و باید مقدمات ظهور را فراهم کنیم تا انقلابی که به عنوان امانت در دست ماست به سلامت حفظ شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن