ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 95132
  • ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۲
  • 110 بازدید
  • ارسال توسط :
ماجرای استندآپ دختر شهید مدافع حرم در شبکه دو به کجا رسید؟

ماجرای استندآپ دختر شهید مدافع حرم در شبکه دو به کجا رسید؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از افکارنیوز،  همین چندی پیش بود که "اقیانوس آرام" شبکه دو برای نوجوانان ساخته و روی آنتن رفت. قرار بود تجربیات نوجوانانه در این برنامه به مخاطب با استندآپ منتقل شود. بعد از چند قسمت، پای یک دختر شهید مدافع حرم به "اقیانوس آرام" باز […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از افکارنیوز،

 همین چندی پیش بود که "اقیانوس آرام" شبکه دو برای نوجوانان ساخته و روی آنتن رفت. قرار بود تجربیات نوجوانانه در این برنامه به مخاطب با استندآپ منتقل شود. بعد از چند قسمت، پای یک دختر شهید مدافع حرم به "اقیانوس آرام" باز شد. نامش محدثه باقری فرزند شهید مدافع حرم عبدالله باقری است که در "اقیانوس آرام" موضوع فیلمسازی و علاقه به کارگردانی‌اش را مطرح کرد. جایی که می‌گفت سینما و کارگردانی را دوست داشت و همیشه پدرش مشوق او بود. علاقه تا جایی که بعد از هر سریال تلویزیونی، با بچه‌های مدرسه نقش‌ها را با هم بازسازی می‌کردند.

جالب است که شهید مدافع حرم عبدالله باقری آنقدر در مسیر علاقه دخترش به فیلمسازی مشوق او بوده که در آخرین نامه‌اش به سبک "جناب خان" می‌نویسد: «ستاره بچینی، کارگردان بشی…!» بعد از این استندآپ و مرور این علاقه‌مندی‌ها در برنامه «اقیانوس آرام»، خانه فیلم داستانی به این فکر می‌افتد یک کاری در این جهت انجام دهد تا این دختر شهید مدافع حرم به آرزوی دیرینش برسد.

مدیر این خانه  در این خصوص به خبرنگار خبرگزاری تسنیم، گفت: وقتی استندآپ محدثه باقری را در برنامه «اقیانوس آرام» دیدم متأثر شدم که باید یک کاری انجام داد. اینکه به عنوان مدیر خانه فیلم داستانی این آرزوی دیرین را با میدان‌دادن به این دختر نوجوان برآورده کنم کمترین کاری است که برای یک فرزند شهید مدافع حرم می‌توان انجام داد. واقعاً در جهت قدردانی به حساب نمی‌آید در برابر آن عظمت کاری که شهید بزرگوار انجام داده است. بلافاصله با مدیر کودک و نوجوان اوج صحبت کردم که مقدمات کار فراهم می‌شود.

وی تأکید کرد: شاید ایشان فیلمساز نباشند اما ما کمک می‌کنیم او با استعداد و علاقه‌ای که دارد در این مسیر رشد کند.  دوستان کمک می‌کنند محدثه باقری فرزند بزرگوار شهید مدافع حرم عبدالله باقری هرچه زودتر در مسیر توسعه فیلمسازی قرار گیرد. سعی می‌کنیم او بتواند  برای پدر شهیدش فیلم بسازد.

مدیر خانه فیلم داستانی افزود: با توجه به تجربه‌ای که در زمینه ساخت کارهای مدافع حرم داریم و دوستان قبلاً در این راستا فیلم تولید کردند کمک‌شان می‌کنیم تا یک کار دیگر برای مدافعان حرم دقیق و جذاب ساخته شود. از طرفی محدثه باقری حتماً با درایت و علم لازم نسبت به فیلمسازی که به او آموزش‌های لازم داده می‌شود و البته درک مناسب نسبت به زندگی پدرش و فضای مدافع حرم، یک کار خوب و تأثیرگذاری عرضه خواهد شد.

شهید مدافع حرم عبدالله باقری و فرزندانش

وی تصریح کرد: نوجوانان و جوانان با استعداد، متعهد و متخصص را شناسایی و مورد حمایت قرار می‌دهیم. تاکنون 120 عنوان فیلم کوتاه تولید کرده‌ایم که حداقل توسط 40 کارگردان متفاوت و ناشناخته کار شده که در سنین 23 تا 35 سال هستند.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن