ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 95134
  • ۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۵:۵۹
  • 101 بازدید
  • ارسال توسط :
الحوثی: آمریکا از مقابل حملات مستقیم موشکی ایران در سوریه عقب نشینی کرد

الحوثی: آمریکا از مقابل حملات مستقیم موشکی ایران در سوریه عقب نشینی کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق به نقل از النشره، محمد علی الحوثی رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در توییتی به خروج نظامیان آمریکایی از سوریه واکنش نشان داد و نوشت: خروج آمریکا از سوریه مثبت است و در آن نشانه ها و شواهد در جنگ یمن است که […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق به نقل از النشره، محمد علی الحوثی رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در توییتی به خروج نظامیان آمریکایی از سوریه واکنش نشان داد و نوشت: خروج آمریکا از سوریه مثبت است و در آن نشانه ها و شواهد در جنگ یمن است که مشخص می سازد که ادامه مقابله اش با آنچه خطر نفوذ ایران نامیده می شود، حیله و نیرنگ برای مقابله با هر گونه انتقاد از آن درباره آنکه آنرا ایجاد کرده و متحدش برای گرسنه نگه داشتن یمن است.

 

وی افزود: آمریکا در برابر خطر ایران در سوریه و در برابر حملات مستقیم موشکی ایران در سوریه عقب نشینی کرد تا به زعم خود برای مقابله با خطر آن در یمن وارد شود. آمریکا نقش پنهان در جنگ یمن دارد و سعی در مانع تراشی در مسیر آتش بس یمن دارد.

بیشتر بخوانید:

الحوثی: موعد آتش‌بس در الحدیده مشخص شد اظهارات محمد علی الحوثی درباره مذاکرات صلح پیام خونین ریاض به مذاکرات صلح یمن

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن بیان کرد: مانع تراشی آمریکا تاکیدی بر این است که آمریکا و متحدان سعودی و اماراتی اش و ائتلاف ضد یمن به دنبال تشدید تنش و کودتا علیه دستاوردهای استکهلم برای به شکست کشاندن صلح به جای حمایت از آن هستند و ما آنها را مسئول می دانیم.

الحوثی تاکید کرد: طرح تشدید بحران شاید بر اساس شواهد سفر رئیس ستاد ارتش سعودی به سودان و اطمینان نظام سودان به آنها برای اعزام مزدوران سودانی بیشتر به یمن رخ می دهد و از این رو هرگونه تصمیم که در راستای توقف جنگ یمن نیست در واقع تلاش هایی برای نابودی تلاش های صلح و شواهد و نشانه های جنایتکارانه برای ادامه گرسنگی ملت یمن است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن