ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 95163
  • ۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵
  • 86 بازدید
  • ارسال توسط :
نمایندگان استان اصفهان در مجلس حاضر شوند

نمایندگان استان اصفهان در مجلس حاضر شوند

هفته گذشته 19 نفر از نمایندگان استان اصفهان در اعتراض به حذف اعتبار طرح های انتقال آب این استان در بودجه سال آتی استعفای خود را تقدیم رییس مجلس شورای اسلامی کردند.این نمایندگان در دو جلسه علنی هفته جاری مجلس حضور نیافتند، نمایندگان مستعفی اصفهان در مجلس روز دوشنبه این هفته با علی لاریجانی رییس […]

هفته گذشته 19 نفر از نمایندگان استان اصفهان در اعتراض به حذف اعتبار طرح های انتقال آب این استان در بودجه سال آتی استعفای خود را تقدیم رییس مجلس شورای اسلامی کردند.
این نمایندگان در دو جلسه علنی هفته جاری مجلس حضور نیافتند، نمایندگان مستعفی اصفهان در مجلس روز دوشنبه این هفته با علی لاریجانی رییس مجلس و نیز با محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه جلسه‌ ای برگزار کردند.
خواسته نمایندگان ایجاد اصلاحاتی در بودجه سال 98 و ردیف دار شدن طرح‌های تأمین آب استان اصفهان و ایجاد ستاد احیای زاینده رود بود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا،حضرت آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه های نماز جمعه اصفهان اظهارداشت: هفته قبل در نماز جمعه از اقدام نمایندگان اصفهان مبنی بر استعفای آنها به دلیل اختصاص نیافتن بودجه مناسب برای طرح های آب آشامیدنی این استان حمایت کردیم.
وی با بیان اینکه اقدام نمایندگان استان اصفهان کار درستی بود که باعث شد صدای مردم این استان به دولتمردان برسد ، خاطرنشان کرد : پس از آن فعالیت های خوبی برای توجه به نیازهای آبی استان انجام شد و رئیس جمهوری در حاشیه نامه نمایندگان استان در مجلس خطاب به معاون اول خود نوشتند که باتوجه به اهمیت زاینده رود برای زندگی مردم، کشاورزی، صنعت و گردشگری پیشنهاد نمایندگان اصفهان را بررسی و در هیات دولت مطرح کند.
وی ادامه داد : نظر من این است که نمایندگان باید این موضوع را پیگیری کنند تا با عملی شدن دستور رئیس جمهوری، قدم مثبتی در این زمینه برداشته شود اما نمایندگان استعفای خود ادامه ندهند و مجلس را تضعیف نکنند و هفته آینده در مجلس حاضر شوند.
امام جمعه اصفهان با اشاره به اینکه چهارشنبه هفته جاری تعدادی از نمایندگان استان در مجلس شرکت کردند، گفت: این کار آنها درست بود زیرا در این شرایط نباید مجلس را تضعیف و از حد نصاب انداخت و باید اجازه داد مجلس به فعالیت خود ادامه دهد.
وی بیان کرد: ما عملی شدن دستور رئیس جمهور را پیگیری می کنیم تا انشاء الله آب آشامیدنی و صنعت استان تامین شود و در این زمینه با مشکلی مواجه نشویم.
حضرت آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به اینکه صنایع آب بر در استان اصفهان احداث شدند و نقش مهی در صنعت و اقتصاد کشور دارند، افزود: مالیاتی که اصفهان پرداخت می کند برابر با مالیاتی است که 11 استان کوچک کشور پرداخت می کنند و بخشی از این مالیات ها توسط صنایع استان پرداخت می شوند که به آب نیاز دارند.
وی اضافه کرد: گرچه این صنایع باید در استان های ساحلی مستقر می شدند اما به هرحال در اصفهان احداث شدند و ما هم نمی گوییم مالیات دریافت نکنید اما قسمتی از این مالیات باید برای طرح های آبی استان اختصاص یابد زیرا صنایع نیاز به آب دارند و باید آب آنها تامین شود تا آب مردم اصفهان دچار مشکل نشود.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در ادامه به پنجم دی سالگرد تاسیس یگان حفاظت شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی اشاره و اضافه کرد: این یگان پس از پس از اقدام های تروریستی دشمنان در هواپیماهای ایران به فرمان امام خمینی (ره) توسط سپاه پاسداران تشکیل شد تا امنیت هواپیماها و مسافران را تامین کند.
وی بیان کرد : تلاش های خوبی توسط این یگان برای حفظ امنیت پروازها و جان مسافران انجام شده است که امیدواریم تلاش های کارکنان یگان حفاظت شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران مورد رضایت خداوند قرار گیرد.
حضرت آیت الله طباطبایی نژاد به سالروز میلاد حضرت مسیح مصادف با سه شنبه هفته آینده اشاره کرد و گفت: خداوند در قرآن ولادت حضرت مسیح را به آفریده شدن حضرت آدم تشبیه کرده است زیرا تولد ایشان بر خلاف طبیعت و از مادری بدون همسر انجام شد.
وی اظهارداشت: متاسفانه بسیاری از کشورهایی که خود را پیرو مسیح می دانند به دور از دین مسیح هستند و با جنگ افروزی و حمایت از دولت های جنگ افروز و متجاوز، مردم بی گناه را به خاک و خون می کشند.
امام جمعه اصفهان ادامه داد: دور شدن از دین تنها به عده ای از پیروان مسیح محدود نمی شود بلکه متاسفانه بسیاری از دولت ها از جمله آل سعود و بحرین و سایر دولت های عربی که در دامن آمریکا قرار گرفته اند و ادعای اسلام را دارند هزاران انسان بی گناه را به خاک و خون کشیده اند.
به گفته وی جنایت هایی که در سوریه و یمن توسط این کشورها انجام شده موجب قتل هزاران نفر از انسان های بی گناه شده است.
حضرت آیت الله طباطبایی نژاد به اظهارات اخیر ترامپ رئیس جمهور آمریکا مبنی بر خروج نیروهای آمریکایی از سوریه و همچنین توافق آتش بس بین طرف های درگیر در یمن اشاره کرد و گفت: آمریکا با مشکلات بزرگ اقتصادی از جمله کسری هزاران میلیارد دلاری در بودجه مواجه شده و اکنون با همه جنایاتی که در سوریه انجام داده قصد خروج دارد.
وی با اشاره به شکست های آمریکا در افغانستان، سوریه و یمن افزود: قدرت آمریکا روز به روز رو به افول و اضمحلال است و این کشور حتی در خاموش کردن آتش سوزی در جنگل های خود که بیش از یک ماه بطول انجامید ناتوان بود .
امام جمعه اصفهان به حمایت تسهیلاتی آمریکا از عربستان سعودی در جنگ با یمن اشاره کرد و گفت: آل سعود اعلام کرده بود که با حمایت آمریکا یک ماهه در جنگ یمن پیروز می شود و رئیس جمهور مستعفی این کشور را به قدرت بازمی گرداند اما پس از چهار سال درخواست آتش بس کرد.
حضرت آیت الله طباطبایی نژاد همچنین در سخنان کوتاهی سوم دی روز ثبت احوال را گرامی داشت و از خدمات این سازمان کل تقدیر کرد.
2093/6026/
انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن