ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 9526
  • ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۷:۵۵
  • 128 بازدید
  • ارسال توسط :
پیکر شهید مدافع حرم در شهرستان پیشوا تشییع شد

پیکر شهید مدافع حرم در شهرستان پیشوا تشییع شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، آیین تشییع پیکر شهید اسکندر کریمی از شهدای مدافع حرم شهرستان پیشوا صبح پنج شنبه و همزمان با سالروز شهادت امام سجاد(ع) برگزار شد. در این مراسم که جمعی از مسئولان، نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و اقشار […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، آیین تشییع پیکر شهید اسکندر کریمی از شهدای مدافع حرم شهرستان پیشوا صبح پنج شنبه و همزمان با سالروز شهادت امام سجاد(ع) برگزار شد.

در این مراسم که جمعی از مسئولان، نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم مومن و انقلابی شهرستان پیشوا حضور داشتند، عمق ارادت مردم به فرهنگ ایثار و شهادت به نمایش درآمد.

مردم شهرستان پیشوا در این مراسم، پیکر شهید کریمی را تا امامزاده جعفر(ع) این شهرستان تشییع و در آیین باشکوهی در کنار دیگر همرزمان شهیدش به خاک سپردند.

شرکت کنندگان در این مراسم با تجلیل از شجاعت شهدایی نظیر شهید کریمی در دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت، اعلام کردند که خون مطهر شهدای مدافع حرم، پیروزی جریان حق بر باطل را تسریع می کند.

همچنین مردم شهرستان پیشوا با سردادن شعارهایی نظیر لبیک یا حسین، لبیک یا زینب، کلنا عباسک یا زینب و غیره اعلام داشتند که آمادگی دارند تا برای دفاع از حریم اهل بیت به میدان بیایند.

گفتنی است شهید اسکندر کریمی از شهدای تیپ فاطمیون محسوب می شود که در جریان دفاع از حریم اهل بیت در سوریه به دست گروه های تکفیری به شهادت رسید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن