ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 95273
  • ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹
  • 100 بازدید
  • ارسال توسط :
ابعاد مختلف صلح یمن و ناکامی عربستان

ابعاد مختلف صلح یمن و ناکامی عربستان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در این برنامه «فیصل عبدالساتر» ابعاد مختلف صلح یمن و ناکامی عربستان در جنگ چهارساله در یمن و شکست مفتحضانه آل سعود را بررسی می کند.  «عبدالساتر» همچنین در این برنامه به ابعاد مختلف جنگ یمن و تحمیل […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در این برنامه «فیصل عبدالساتر» ابعاد مختلف صلح یمن و ناکامی عربستان در جنگ چهارساله در یمن و شکست مفتحضانه آل سعود را بررسی می کند. 

«عبدالساتر» همچنین در این برنامه به ابعاد مختلف جنگ یمن و تحمیل گرسنگی و فقری که به مردم مظلوم این کشور از سوی عربستان و ائتلاف عربی تحمیل شده است ، می پردازد. 

اینبرنامه همچنین به این می پردازد  در حالی مذاکرات صلح یمن در 22 آذرماه با توافق درباره آتش‌بس در الحدیده، غرب یمن به کار خود پایان  داد که  جنگ چهارساله یمن بیش از ۱۰ هزار کشته برجای گذاشته که اکثریت آنها غیرنظامیان هستند. همچنین میلیون ها نفر در این کشور با قحطی و گرسنگی شدید مواجه اند. 

 برنامه «انقلاب الصوره» امشب ساعت 21 به وقت تهران از شبکه العالم پخش می شود. تکرار این برنامه فردا ساعت 4 بامداد و 12 خواهد بود.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن