ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 95319
  • ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۸:۰۱
  • 74 بازدید
  • ارسال توسط :
رونمایی از سند هویتی دو شهید مدافع حرم در هرمزگان

رونمایی از سند هویتی دو شهید مدافع حرم در هرمزگان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، محمدرضا پاکدامن در مراسم رونمایی از سند هویتی دو شهید گرانقدر مدافع حرم، بیان کرد: هر چه در مسیر انقلاب و نظام جلوتر می رویم بیشتر به اهمیت موضوع حفظ آرمان ها پی می بریم؛ آرمان هایی که بدون شک شهدا در زنده […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، محمدرضا پاکدامن در مراسم رونمایی از سند هویتی دو شهید گرانقدر مدافع حرم، بیان کرد: هر چه در مسیر انقلاب و نظام جلوتر می رویم بیشتر به اهمیت موضوع حفظ آرمان ها پی می بریم؛ آرمان هایی که بدون شک شهدا در زنده نگه داشتن آنها بیشترین نقش را دارند.

وی افزود: امروز جوان‌های دهه ۷۰ با حضور در صحنه نبرد با دشمن تکفیری و دفاع از حرم نشان داده‌اند که ادامه دهنده راه شهدای دفاع مقدس هستند و در دفاع از ایران اسلامی، از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

مدیرکل بنیاد هرمزگان از رونمایی اسناد هویتی شهدا توسط ثبت احوال، به عنوان یک حرکت فرهنگی و ارزشمند یاد کرد وگفت: این اقدامات سبب می‌شود مردم بیش از پیش با شهدای عزیز و خصوصیات آنها آشنا شوند.

گفتنی است، شهید عبدالحمید سالاری نخستین شهید مدافع حرم از هرمزگان، متولد سال ۱۳۵۵ در روستای سر در حاجی آباد بود که در ۲۶ مهرماه ۱۳۹۴ به دمشق اعزام شد و پس از حضور در جبهه های مقابله با داعش در سوم آذرماه ۱۳۹۴ به شهادت رسید.

همچنین شهید خلیل تختی نژاد نیز دومین شهید مدافع حرم از استان هرمزگان است. وی متولد دهم تیرماه ۱۳۷۲ در بندر عباس است که در سن ۲۴ سالگی در سوریه به شهادت رسید.
انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن