ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 95372
  • ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۴
  • 98 بازدید
  • ارسال توسط :
پرداخت ۳۷۰ میلیاردریال تسهیلات کارآفرینی به ایثارگران

پرداخت ۳۷۰ میلیاردریال تسهیلات کارآفرینی به ایثارگران

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، گودرز امیری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان  با بیان اینکه جلسات امور ایثارگران لرستان هر سه ماه یکبار به ریاست استاندار برگزار می‌شود افزود: در این جلسات مسائل و مشکلات امور ایثارگران جمع بندی و از […]

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، گودرز امیری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان  با بیان اینکه جلسات امور ایثارگران لرستان هر سه ماه یکبار به ریاست استاندار برگزار می‌شود افزود: در این جلسات مسائل و مشکلات امور ایثارگران جمع بندی و از طریق وزارت کشور یا استانداری با مقامات مسئول در سطح ملی پیگیری می‌شود.

امیری ادامه داد: استخدام خانواده‌های شهداء و ایثارگران باید از طریق مجوز استخدامی و استفاده از سهمیه ۲۵ درصد صورت پذیرد.

وی بیان کرد: مجوز‌های استخدامی ممکن است جوابگوی نیرو‌های بیکار خانواده‌های شهداء و ایثارگران نباشد که در این راستا جهت کارآفرینی این افراد ۳۷۰ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی در اختیار بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قرار گرفته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: متقاضیان می‌توانند با معرفی کسب و کار و صدور مجوز تسهیلات ارزان قیمت دریافت کنند.

وی افزود: تسهیلات اشتغالزایی با سود ۶ درصد از منابع اعتباری تسهیلات روستایی و عشایری تامین شده و در اختیار خانواده‌های شهداء و ایثارگران قرار می‌گیرد.

وی اظهار داشت:جهت تکریم و تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران به نحوی برنامه ریزی می‌شود که امکان بازدید و سرکشی به ترتیب اولویت توسط مسئولان استان انجام شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن