ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 95389
  • ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۴:۴۳
  • 93 بازدید
  • ارسال توسط :
راه‌اندازی گروه جهادی «فاطمیون» از سوی مجمع‌القرآن گراش

راه‌اندازی گروه جهادی «فاطمیون» از سوی مجمع‌القرآن گراش

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا؛ مؤسسه مجمع‌القرآن فاطمیون گراش استان فارس، اقدام به راه‌اندازی گروه جهادی به منظور ترمیم و بازسازی مکان‌های کم‌برخوردار کرده است.این گروه نخستین اردوی خود را در آخرین روز فصل پاییز با اعزام به روستای حسین‌آباد شهرستان گراش آغاز کرد تا طرح نیمه تمام […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا؛ مؤسسه مجمع‌القرآن فاطمیون گراش استان فارس، اقدام به راه‌اندازی گروه جهادی به منظور ترمیم و بازسازی مکان‌های کم‌برخوردار کرده است.
این گروه نخستین اردوی خود را در آخرین روز فصل پاییز با اعزام به روستای حسین‌آباد شهرستان گراش آغاز کرد تا طرح نیمه تمام منزل روحانی این روستا را تکمیل کنند.
حجت‌الاسلام سعید بصیری، مدیر موسسه مجمع‌القرآن فاطمیون شهرستان گراش گفت: این گروه جهادی برخاسته از موکب مجمع‌القرآن در پیاده‌روی اربعین امسال است که با هدف بازسازی مکان‌های فرهنگی، مذهبی و مسکونی افراد کم برخوردار در شهرها و روستاها فعالیت می‌کند.
علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و یا مشارکت در این گروه جهادی می‌توانند با شماره ۰۷۱۵۲۴۴۵۴۴۵ داخلی ۱۰۳ تماس بگیرند.
انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن