ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 95426
  • ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲
  • 106 بازدید
  • ارسال توسط :
ایجاد ۲۶ آموزشگاه به نام شهید حججی در سطح استان/ آستان قدس رضوی 14 واحد آموزشی در اصفهان تاسیس خواهد کرد

ایجاد ۲۶ آموزشگاه به نام شهید حججی در سطح استان/ آستان قدس رضوی 14 واحد آموزشی در اصفهان تاسیس خواهد کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ عباس رضایی در یکصد و بیست و هشتمین جلسه ی شورای آموزش و پرورش استان اظهارکرد: این شورا یکی از اصلی ترین و مهمترین جلسات بشمار می رود که همه ی مسئولین باید به آن توجه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ عباس رضایی در یکصد و بیست و هشتمین جلسه ی شورای آموزش و پرورش استان اظهارکرد: این شورا یکی از اصلی ترین و مهمترین جلسات بشمار می رود که همه ی مسئولین باید به آن توجه و احترام ویژه داشته باشند.

استانداراصفهان با بیان اینکه اگر آموزش و پرورش خوب عمل نماید بسیاری از مشکلات جامعه برطرف خواهد شد، افزود: هرگونه تلاش و سرمایه گذاری در آموزش و پرورش، ایجاد نشاط فرهنگی و آینده سازی را بهمراه دارد و وظیفه و تکلیف همه است که در این خصوص توجه داشته باشیم.

عباس رضایی با بیان نقش و جایگاه مهم آموزش و پرورش، افزود: شخصاً در این جلسات حضور خواهم داشت و باید جلسات شورای آموزش و پرورش اجرایی باشد و با نگاه موضوعی به مسائل، برآیند مفیدی را در جلسات داشته باشیم.

رضایی در ادامه به تاسیس آموزشگاه شهید حججی توسط بنیاد برکت در شهرستان نجف آباد اشاره کرد و افزود: از رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در خواست شد با توجه به اینکه شهید حججی تنها متعلق به نجف آباد نیست و متعلق به کل استان و کشور است، ۲۶ آموزشگاه در همه ی شهرستان های استان با نام این شهید بزرگوار تاسیس شود که ایشان در این خصوص قول مساعد دادند و تحقق این امر نیاز به پیگیری لازم توسط آموزش و پرورش استان دارد.

استانداراصفهان با اشاره به دیدار اخیر مرتضی بختیاری قائم مقام آستان قدس رضوی با ایشان، اظهارکرد: از قائم مقام آستان قدس رضوی قول تاسیس ۱۴ واحد آموزشی در استان گرفته شده است و باید پیگیری های لازم از سوی آموزش و پرورش استان جهت تحقق این درخواست صورت گیرد.

وی در این جلسه از مهندس نصر عضو شورای اسلامی شهر اصفهان و عضو شورای آموزش و پرورش استان خواست که مسائل آموزش و پرورش مرتبط با شهرداری را پیگیری نماید.

استاندار اصفهان با اشاره به کمترین امکانات معلمین و فرهنگیان و خون دل خوردن آنان، اظهارداشت: این قشر زحمتکش نقش بسیار مهمی را در جامعه ایفا می کنند و استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود و استفاده از ظرفیت خیرین در استان در حل بسیاری از مشکلات آنان موثر است.

گفتنی است در این جلسه تبیین اهداف و وظایف شوراهای آموزش و پرورش، استلزامات اسناد فرادستی و بررسی وضعیت آموزش و پرورش استان و معرفی وضعیت فضاهای آموزشی و پرورشی استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن