ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 95468
  • ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۶:۳۳
  • 77 بازدید
  • ارسال توسط :
سخنان امام (ره) درباره نابودی اسرائیل را تحریف می‌کنند

سخنان امام (ره) درباره نابودی اسرائیل را تحریف می‌کنند

– اخبار رسانه ها – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم ، حسن رحیم‌پور‌، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در مراسم بررسی مقاومت مردم مظلوم یمن که با عنوان «انسانیت در خون» به همت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران در دانشکده حقوق و علوم […]

– اخبار رسانه ها –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم ، حسن رحیم‌پور‌، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در مراسم بررسی مقاومت مردم مظلوم یمن که با عنوان «انسانیت در خون» به همت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران در دانشکده حقوق و علوم سیاسی این دانشگاه برگزار شد، گفت: «مردم مظلوم یمن امروز در حال قتل عام هستند و تحت بدترین شرایط زندگی می‌کنند. آن‌ها زیر بمباران عوامل آمریکا، انگلیس، فرانسه و عوامل منطقه‌ای آن‌ها و سایر جنایتکاران هستند و آن‌ها چون خودشان اهل جنگ نیستند، ده‌ها گروه جنایتکار را استخدام کردند و به جان ملت مظلوم یمن ریختند.»
وی ادامه داد: «با وجود اینکه قطعنامه سازمان‌ملل تأیید شد و آن‌ها هم امضا کردند، ولی شدیدترین بمباران‌ها ادامه دارد. امروز با دلارهای نفتی جهان شعار «اشدوا علی الیمن» دارد محقق می‌شود و 160‌هزار انسان بی‌گناه فقط به خاطر نداشتن غذا و دارو جان سپردند و هزاران نفر آواره شدند.»
رحیم‌پور‌ اعلام کرد:‌ «امروز حدود 10‌میلیون کودک در یمن در معرض بیماری وبا قرار دارند، 60درصد مردم یمن غذا برای خوردن ندارند و 80‌درصد به کمک‌های فوری و حیاتی احتیاج دارند. 58درصد مردم آب آشامیدنی مناسب ندارند و سازمان‌ملل اعلام کرده بیش از 16میلیون یمنی آب آشامیدنی مناسب ندارند.»
وی تأکید کرد: «حدود 15‌میلیون یمنی از نظر بهداشت در وضعیت مناسبی قرار ندارند، هشت میلیون‌ونیم از حداقل امنیت غذایی محروم‌اند و بین 11 تا 15‌درصد مردم سوءتغذیه شدید دارند و سه هزار و 600‌کودک تاکنون قتل عام شدند.»
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به جنایاتی که در یمن صورت گرفته و موجب نابودی زیرساخت‌های این کشور شده، گفت: «مردم یمن با دستان خالی در برابر قدرت و ثروت مردم منطقه و در رأس آن رژیم خبیث آل‌سعود ایستادگی کردند. سنی و شیعه، شافعی و زیدی همه در کنار هم شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس سر می‌دهند، روحیه و طرز تفکر آن‌ها مانند نیروهای بسیجی ما در زمان جنگ است و تاکنون هم نزدیک به 8400‌اسیر گرفته‌اند.»
رحیم‌پور‌ ادامه داد: «مردم یمن به‌خصوص انصارالله یک قدم از شعارهای اصیل و انقلابی خود عقب نکشیدند و یک ذره شک و تردید در روحیه جهادی آن‌ها به وجود نیامده و صریحاً می‌گویند دشمن اصلی ما آمریکا و انگلیس است.»
وی گفت: «اگر می‌خواهید معنی حقوق بشر غربی را بدانید، سری به یمن بزنید تا ببینید چه خبر است.»
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار داشت: «یمن در تاریخ اسلام و ایران نقش بسیار تعیین‌کننده‌ای داشته و در اخبار آخرالزمان هم بسیار تعیین‌کننده خواهد بود. کسانی که جنبش مقاومت یمن را رهبری می‌کنند، همه زیر 40‌سال دارند و چهار سال است که کشور را اداره کرده‌اند. حتی اگر بگوییم از برخی ما در اداره کشور موفق‌تر بوده‌اند، بی‌راه نگفته‌ایم.»
وی در ادامه با اشاره به برخی شایعات افزود: «مردم یمن معطل پول ایران نیستند و ایران هم پولی در یمن خرج نکرده. رابطه مردم یمن و ایران رابطه هزار ساله است. ما معتقدیم باید به مردم یمن حق انتخابات داده شود و همه اشغالگران باید یمن را ترک کنند.»
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: «یمن یکی از ثروتمندترین کشورهاست ولی آن را به این روز انداختند. یمنی‌ها رهبری صالح، جوان، انقلابی و هوشمند دارند که تاکنون بارها امتحان پس داده است. صبر، قدرت، مقاومت، مدیریت و قدرت جهادی مردم یمن بی‌نظیر است. امروز یمن تحریم است نه اینجا که آخرین مدل‌های لوازم آرایش و گران‌قیمت‌ترین ماشین‌های دنیا وجود دارد.»
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در پاسخ به سؤال یکی از دانشجویان در‌خصوص اظهارات وزیر امور‌خارجه مبنی بر اینکه عده‌ای می‌گویند امام نگفته که اسرائیل باید از بین برود، گفت: «این چنین حرف‌هایی دروغ و تحریف است. امام گفت اسرائیل باید از بین برود.»

منبع:صبح نو

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن