ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 95478
  • ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۷:۲۶
  • 70 بازدید
  • ارسال توسط :
ادامه راه شهدا در برهه کنونی بیش از هر دوره ای ضروری است

ادامه راه شهدا در برهه کنونی بیش از هر دوره ای ضروری است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، سرهنگ احمد شکری روز سه شنبه در مراسم تجلیل از خانواده شهدا و کارکنان این تیپ افزود: فرهنگ ایثار و شهادت حاکم بر کشور برگرفته از مکتب اباعبدالله (ع) است و نهادینه شدن این فرهنگ برای عبور از مشکلات فعلی ضروری است.وی اضافه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، سرهنگ احمد شکری روز سه شنبه در مراسم تجلیل از خانواده شهدا و کارکنان این تیپ افزود: فرهنگ ایثار و شهادت حاکم بر کشور برگرفته از مکتب اباعبدالله (ع) است و نهادینه شدن این فرهنگ برای عبور از مشکلات فعلی ضروری است.
وی اضافه کرد: تجلیل و تقدیر از فعالان عرصه های نظامی یکی از اهداف این تیپ بوده که خانواده های شهدا و آزادگان و همچنین مدافعان حرم در این مجموعه از جایگاه والایی برخوردار هستند.
وی اظهار داشت: امنیت این کشور بخاطر مجاهدت های شهدا، جانبازان و ایثارگران است و ما همیشه قدردان این فداکاری هستیم.
شکری افزود: عزت، افتخار و استقلال کشور و نظام جمهوری اسلامی مدیون رشادت ها و جانفشانی های شهدا و ایثارگران در دفاع از سرحدات کشور و آرمانهای انقلاب است.
وی گفت: هنگامی که خون شهید بر زمین ریخته می شود این خون در رگ های جامعه دوانده شده و موجب سرفرازی و پویایی آن می شود.
وی ادامه داد: جایگاه مجاهدت در راه خدا در جمهوری اسلامی از ارزش والایی برخوردار است و مدافعان حرم در کنار مجاهدت در راه خدا برای احیای دین خدا و اسلام همواره در تلاش هستند.
وی افزود: شهدای مدافع حرم اجر مهاجرت و مجاهدت را با هم می برند که این دو واژه در ادبیات اسلامی از جایگاه ارزشمندی برخوردار است و درجات کسانی که مجاهدت می کنند نسبت به مومنان خانه‌ نشین متفاوت است.
شکری همچنین به جایگاه بازنشستگان اشاره کرد و افزود: بازنشستگان افتخار ارتش هستند و امروز اگر نیروهای مسلح ما به خود می بالند به واسطه تجربه فراوان و افتخار آفرینی شما در گذشته است.
وی اظهار کرد: بازنشستگان دایره المعارف جنگ هستند و این فرصتی بسیار مغتنمی برای ماست که از تجربه های این بزرگواران استفاده کنیم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، در این مراسم از مدافعان حرم، خانواده های معزز شهدا و آزادگان و جانبازان، کارکنان نمونه جشنواره میثاق با ولایت، بازنشستگان و پیشکسوتان تجلیل شد.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/9880
انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن