ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 95502
  • ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲
  • 202 بازدید
  • ارسال توسط :
عملیات دقیق رزمندگان انصارالله علیه شورشیان وابسته به رژیم سعودی

عملیات دقیق رزمندگان انصارالله علیه شورشیان وابسته به رژیم سعودی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صاحب نیوز؛همزمان با ادامه درگیری ها در جبهه های الحدیده، مارب، صنعاء، جیزان، عسیر و نجران، از غرب استان الجوف واقع در شمال یمن و هم مرز با عربستان خبر می رسد، رزمندگان مقاومت اسلامی انصارالله و ارتش […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صاحب نیوز؛همزمان با ادامه درگیری ها در جبهه های الحدیده، مارب، صنعاء، جیزان، عسیر و نجران، از غرب استان الجوف واقع در شمال یمن و هم مرز با عربستان خبر می رسد، رزمندگان مقاومت اسلامی انصارالله و ارتش عملیات جدید و گسترده ای را علیه شورشیان وابسته به رژیم سعودی آغاز کردند.

شبکه خبری المسیره نت یمن اعلام کرد: رزمندگان یمنی حمله گسترده و غافلگیرکننده ای را علیه مواضع شورشیان در بخش المتون واقع در جنوب غرب استان آغاز کردند که در نتیجه آن، حدود ۳۰ تن از مزدوران کشته و زخمی شدند.

از منطقه صفر الحنایا واقع در بخش المتون نیز خبر می رسد، توپخانه و یگان موشکی انصارالله بعد از دریافت اطلاعات دقیق، مواضع شورشیان را در تپه ها و ارتفاع ها مورد هدف قرار دادند و ده ها تن از آن ها را کشته و زخمی کردند.

به گفته منابع میدانی، تعداد زیادی از آمبولانس های رژیم سعودی به منظور انتقال شورشیان زخمی شده به منطقه اعزام شدند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، رزمندگان یمنی تلاش می کنند با امن سازی بخش المتون، امنیت غرب استان را به طور کامل تامین کنند.غرب استان الجوف دروازه شرقی استان های صعده، عمران و صنعاء محسوب می شود.

مناطق شرقی و مرکزی و جنوبی استان الجوف از جمله المهامشه، پایگاه نظامی الخنجر، الحزم و … تحت اشغال شورشیان وابسته به رژیم سعودی است.

بخش های غربی استان از جمله المطمه، مناطق غربی المتون و … تحت کنترل رزمندگان انصارالله و ارتش یمن است.

المسیره نت

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن