ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 95519
  • ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۳
  • 116 بازدید
  • ارسال توسط :

کوتاه از شهرستان‌ها

تسهیلات اشتغال‌زاییرحیم‌آباد- خبرنگارکیهان: فرماندار رودسر گفت: روند اعطای تسهیلات اشتغال‌زایی در دو بخش طرح کار و اشتغال فراگیر مطلوب است. وارسته اظهار داشت: در حوزه پرداخت اشتغال ضمن در سال گذشته در قالب طرح کارها از مجموع سهم شهرستان در حوزه اشتغال نیمی از آن به متقاضیان پرداخت شده است. به گفته وی از مجموع […]

تسهیلات اشتغال‌زایی
رحیم‌آباد- خبرنگارکیهان: فرماندار رودسر گفت: روند اعطای تسهیلات اشتغال‌زایی در دو بخش طرح کار و اشتغال فراگیر مطلوب است. وارسته اظهار داشت: در حوزه پرداخت اشتغال ضمن در سال گذشته در قالب طرح کارها از مجموع سهم شهرستان در حوزه اشتغال نیمی از آن به متقاضیان پرداخت شده است. به گفته وی از مجموع سهم رودسر به حوزه اشتغال روستایی که 20 میلیارد تومان بوده 14 میلیارد تومان یعنی چیزی حدود 70 درصد پرداخت شده است، و در حوزه اشتغال از مجموع 30 میلیارد تومان اعتبار تخصیصی به رودسر 7 میلیاردتومان آن پرداخت شده و انتظار داریم بقیه نیز محقق شود.
اجرای طرح محدوده ترافیک
اصفهان- خبرنگار کیهان: معاون حمل و نقل و  ترافیک شهرداری اصفهان گفت: طرح محدوده ترافیکی اصفهان اجرا و زیرساخت‌های آن در سطح شهر اصفهان در حال آماده شدن است.
علیرضا صلواتی گفت: در طرح زوج و فرد نیز قصد داریم این طرح را از در منازل اجرا کنیم تا به کاهش سفرهای شهری منجر شود. طرح زوج و فرد در قالب طرح محدوده ترافیک بهبود پیدا می‌کند و امیدواریم در روان‌سازی ترافیک هسته‌ مرکزی و تاریخی شهر، کاهش آلودگی هوای این محدوده و کاهش زمان سفر موثر باشد.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه نیز در حاشیه‌ این آیین‌ اظهار کرد: اتوبوس مناسب‌سازی شده برای حرکت گروهی جانبازان و معلولین با قابلیت‌ها و خدمات زیاد برای نخستین‌بار در کشور در اختیار جانبازان و معلولین اصفهان قرار می‌گیرد.
قدرت افتخاری تصریح کرد: حدود 200 دستگاه از اتوبوس‌های شرکت واحد مجهز به امکانات اولیه برای استفاده از ویلچر است که با تکنولوژی زانو زدن اتوبوس سطح شیب‌دار برای استفاده معلول یا توانخواه مهیا می‌شود.
وی گفت: 30 دستگاه اتوبوس با هزینه‌ای بالغ بر سه میلیارد و 400 میلیون تومان بازسازی شده بهره‌ اقتصادی بیش از 10 میلیارد تومان دارد.
برگزاری سالگرد و یادواره شهدا
قم- خبرنگار کیهان: یادواره  22 شهید مدافع حرم شهر پردیسان قم و سالگرد 8 شهید خادم حرم کریمه اهل بیت(ع) با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان  در قم برگزار شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذولنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در یادواره شهدای مدافع حرم پردیسان گفت: یگانه نسخه رهایی کشور از مشکلات تفکر بسیجی و حاکم شدن فرهنگ جهاد و شهادت است و این شهدا این تفکر را زنده نگهداشتند و برای مقابله با دشمن شتافتند.
در مراسم یادواره 8 شهید خادم حرم حضرت معصومه(س) نیز که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی متولی آستان قدس رضوی(ع) برگزار شد، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین مومنی یکی از اساتید حوزه علمیه قم گفت: همه شهدا مراتب کمال را گذراندند تا به این مقام بزرگ نایل شدند.
کلنگ‌زنی مجتمع پرورش میگو
هندیجان- خبرنگارکیهان: مدیرعامل اتحادیه تولیدی آبزیان‌گستر هندیجان گفت: نخستین پروژه مجتمع پرورش میگوی 395 هکتاری شهدای بندر هندیجان با مشارکت 10 تعاونی در 20 کیلومتری هندیجان شرق رودخانه زهره کلنگ‌زنی شد.
قاسم عنانات اظهار داشت: شروع مطالعات پروژه مجتمع میگوی 395 هکتاری از سال 1392 انجام گرفت و پیش‌بینی می‌شود این پروژه در سال 1399 به پایان برسد. وی با بیان اینکه هزینه این پروژه 58 میلیاردتومان است، افزود: با راه‌اندازی مجتمع میگو برای بیش از 250 نفر در  فاز اول به صورت مستقیم و غیرمستقیم  اشتغالزایی خواهد شد.
وصل شبکه گازرسانی
ساری – خبرنگار کیهان: عملیات گازرسانی به ناحیه صنعتی لاله‌آباد با هزینه 5 میلیارد ریال و ناحیه صنعتی کاردیکلا با 2 میلیارد ریال انجام و این نواحی به شبکه گازرسانی پیوستند.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: باپایان یافتن عملیات گازرسانی به شهرک‌ها و نواحی صنعتی جدید، یکی از عمده‌ترین مشکل واحدهای تولیدی مستقر در این شهرک‌ها و نواحی صنعتی برطرف شد.
سیدمصطفی موسوی افزود: تاکنون 27 شهرک و ناحیه صنعتی استان به شبکه گاز متصل شدند.
توزیع بخاری برای مددجویان
* قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران گفت: 520 دستگاه بخاری گازی بین مددجویان روستاهای محروم مازندران توزیع شد.
اسکندری گفت: خرید هزار دستگاه بخاری گازی در حال انجام است و تا 10 روز آینده بین مددجویان مازندرانی ساکن در مناطق محروم توزیع می‌شود.
وی افزود: بیش از یک میلیارد تومان هزینه برای خرید بخاری‌های گازسوز اختصاص یافت و بخشی از هزینه‌ها نیز ازطریق کمک‌های مردمی و خیران مازندرانی تامین می‌شود.
وی گفت: در مناطقی که طرح گازرسانی انجام نشده باشد، طبق سهمیه نفت آن خانوار در بحث هزینه تامین نفت به خانواده‌های نیازمند کمک می‌شود.
توزیع بسته غذایی
مراغه – خبرنگار کیهان: مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان مراغه از توزیع 450 بسته غذایی دربین خانواده‌های زیر پوشش این انجمن خبر داد.
سیدعلاءالدین نقیبی افزود: سری هفتم بسته حمایتی این انجمن با همکاری خیران شهرستان تامین و دراختیار این خانواده‌ها قرار گرفت.
وی ادامه داد: این بسته حمایتی عبارتند از: برنج و روغن و قند و چای و ماکارونی و خرما و شکر  و سیب درختی و چادر نماز برای بانوان به ارزش تقریبی 210 هزار تومان که درمجموع 94 میلیون و 500 تومان می‌شود.
میثاق بانوان خادم یار
درچه – خبرنگار کیهان: بانوان خادم یار رضوی استان اصفهان با حضور در یادمان شهید محسن حججی در نجف‌آباد با شهدا به‌ویژه شهید حججی و مقام معظم رهبری میثاق بستند.
در این مراسم تعدادی از جانبازان و مسئولان شهرستان از ارزش‌ها و خاطرات و خلوص شهدا یاد و سخنرانی کردند.
دراین مراسم خانواده شهید حججی مورد تقدیر آستان قدس رضوی قرار گرفت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن