ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 95520
  • ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۲
  • 117 بازدید
  • ارسال توسط :
زندگی آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی +اینفوگرافیک

زندگی آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی +اینفوگرافیک

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، آیت‌اللّه سیدمحمود هاشمی‌شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از مدت‌ها تحمل بیماری سرانجام در بامداد شب گذشته  دار فانی را وداع گفت. آخرین حضور آیت‌اللّه هاشمی شاهرودی در جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام به تاریخ […]

زندگی آیت الله شاهرودی+ اینفوگرافیکبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، آیت‌اللّه سیدمحمود هاشمی‌شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از مدت‌ها تحمل بیماری سرانجام در بامداد شب گذشته  دار فانی را وداع گفت. آخرین حضور آیت‌اللّه هاشمی شاهرودی در جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام به تاریخ ۱۶ تیر ۹۷ باز می‌گردد و وی پس از آن به دلیل شدت گرفتن بیماری، در این جلسات شرکت نکرد.

بر اساس خبرهای منتشر شده آیت‌اللّه هاشمی‌شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام از مدتها پیش و به دلیل تشدید بیماری خود، در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شده بود. در ادامه این خبر یک اینفوگرافیک درباره زندگی نامه آیت‌اللّه سیدمحمود هاشمی‌شاهرودی را مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید: تسلیت کاربران به مناسبت درگذشت آیت‌الله هاشمی شاهرودی +تصاویر

زندگی آیت الله شاهرودی+ اینفوگرافیک

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن