ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 95561
  • ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷
  • 80 بازدید
  • ارسال توسط :
آغاز نشست کمیته نظارت بر آتش‌بس در الحدیده یمن

آغاز نشست کمیته نظارت بر آتش‌بس در الحدیده یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، همانطور که قرار بود نشست کمیته نظارت بر آتش‌بس برای استقرار مجدد نیروها در این شهر و با حضور نمایندگان دولت مستعفی و انصارالله یمن آغاز شد. اما همچنان در بخش شرقی شهر الحدیه از ساعات اولیه صبح امروز درگیری‌هایی رخ داده است. […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، همانطور که قرار بود نشست کمیته نظارت بر آتش‌بس برای استقرار مجدد نیروها در این شهر و با حضور نمایندگان دولت مستعفی و انصارالله یمن آغاز شد. اما همچنان در بخش شرقی شهر الحدیه از ساعات اولیه صبح امروز درگیری‌هایی رخ داده است.

این در حالی است که آتش‌بس شکننده‌ای از ۱۸ دسامبر وارد مرحله اجرایی شده است.

یک منبع ائتلاف عربی مدعی است از زمان آغاز آتش‌بس در الحدیده ده نیروهای دولت مستعفی کشته و ۱۴۳ تن دیگر زخمی‌ شده‌اند در حالی که انصارالله نیز گفته است، میزان نقض‌های دولت مستعفی طی ۲۴ ساعت گذشته به ۳۱ مورد رسیده است.

اما درباره وضعیت شهر الحدیده وضاح الدبیش، سخنگوی تیپ “العمالقه” از نیروهای وابسته به عبد ربه منصور هادی، رئیس جمهوری مستعفی یمن تصریح کرد، دولت تلاش می‌کند نیرویی متشکل از بیش از ۵۰۰۰ تن را آماده کند تا پس از عقب‌نشینی انصارالله از الحدیده، جایگرین نیروهای انصارالله ‌شوند.

وی ادامه داد، اکثر اعضای این نیروها از دستگاه‌های امنیت مرکزی و پلیس الحدیده هستند.

طبق نوشته روزنامه “عکاظ”، وضاح الدبیش خاطرنشان کرد، آن‌ها از  تجارب نظامی و آموزش عالی برخور دارند و با تمامی امکانات نظامی برای اجرای ماموریت‌شان مجهز هستند.

الدبیش پیش‌بینی کرد که پس از نشست کمیته مشترک و آغاز مین‌زدایی در الحدیده اعضای این نیرو فراخوانده می‌شوند و ماموریت‌شان تامین امنیت ورودی‌ها و خروجی‌های شهر و استان و تاسیسات دولتی است.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن