ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 9559
  • ۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۶:۳۰
  • 113 بازدید
  • ارسال توسط :
شکست ترویست ها در موصل و حلب یعنی شکست همه قدرتهای استکباری

شکست ترویست ها در موصل و حلب یعنی شکست همه قدرتهای استکباری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی شیرازی پنجشنبه شب در دومین یادواره شهدای مدافع حرم استان کرمان در حسینیه ثارالله رفسنجان، با گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم اظهار داشت: امام حسین(ع) در حدیثی می فرمایند «مردم بنده دنیا هستند و دنبال عیش و معیشت و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی شیرازی پنجشنبه شب در دومین یادواره شهدای مدافع حرم استان کرمان در حسینیه ثارالله رفسنجان، با گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم اظهار داشت: امام حسین(ع) در حدیثی می فرمایند «مردم بنده دنیا هستند و دنبال عیش و معیشت و خوشگذرانی در این عالم هستند و وقتی این مردم دعوت به حرکت یا امتحان و جنگ و جهاد می شوند، دین داران کم می شوند».

حجت الاسلام شیرازی با بیان اینکه باید از عاشورا درس بگیریم، افزود: اگر بخواهیم در مسیر دین گام برداریم باید در زیر پرچم امامت و ولایت سینه بزنیم حتی اگر هزار بار قطعه قطعه شدیم و دست از بندگی خدا و مسیر مستقیم الهی برنداریم.

وی گفت: امام راحل (ره) این درس را در حیات خود و ملت ایران جاری و ساری کرد؛ ملت ایران با بصیرت این درس را آموخت و در متن انقلاب در مقابل گلوله و تانک سینه سپر کردند.

حجت الاسلام شیرازی تصریح کرد: ملت ایران با درس از عاشورا هشت سال مقابل صدام ایستادند اوایل جنگ با دست خالی مقابل همه کفر و استکبار جهانی و حزب بعث ایستادند و شهادت را به جان خریدند تا انقلاب و اسلام بماند.

شهدای مدافع حرم ادامه دهنده راه شهدای دفاع مقدس

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس با اشاره به نقش رفسنجان در دفاع مقدس، اظهار داشت: گردانهای ۴۱۰، ۴۱۲ و ۴۱۸ از شهرستان رفسنجان به جبهه حق علیه باطل شتافتند و کمکهایی که در زمان جنگ امام جمعه فقید رفسنجان جمع آوری می کردند در استان زبانزد بود.

وی ادامه داد: در دوران جنگ هشت ساله یکی از قویترین لشکرها ثارالله بود و به لشکر پیروز ثارالله معروف بود. فرمانده رشید این لشکر هشت سال در مقابل حزب بعث عراق ایستاد و این یک افتخار برای استان کرمان است.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس تصریح کرد: آنچه که امروز به عنوان شهدای مدافع حرم مطرح است در حقیقت تبیین راهی است که شهدای انقلاب و شهدای دفاع مقدس شکل دادند و امروز دلارومردان عرصه دفاع از حرم از همه هستی خود می گذرند.

وی تصریح کرد: در عصر نظام جمهوری اسلامی این ملت با حیات شهدا توانست این نظام و انقلاب و دین را حفظ کند. حیات شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی حرکت عظیمی در منطقه شکل داده است. حرکتی که در آینده با حیات شهدا به حرکت بین المللی تبدیل خواهد شد.

تشکیل بسیج جهانی اسلام

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس اظهار داشت: امام خمینی (ره) در پیام پذیرش قطعنامه ۵۹۸ می فرمایند «ما باید بسیج جهانی اسلام را شکل بدهیم» و امروز جمهوری اسلامی ایران می تواند ادعا کند که بعد از حیات امام خمینی(ره) توانسته ایم جبهه جهانی اسلام را شکل دهیم، جبهه ای که در سوریه سربلند بوده و وضعیت کنونی آن مورد رضایت است.

حجت الاسلام شیرازی با اشاره به نقشه آمریکاییها برای تضعیف قدرت حشدالشعبی، تأکید کرد: امروز آمریکاییها هر چه تلاش می کنند قدرت حشدالشعبی را بشکنند نمی توانند.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس با بیان اینکه مطمئن باشید شکست ترویست ها در موصل و حلب یعنی شکست همه قدرتهای استکباری و پیروزی جبهه مقاومت، اظهار داشت: پیروزی جبهه مقاومت را ملت ایران، فاطمیون و رزمندگان سربلند افغانستانی و پاکستانی، زینبیون، حیدریون دفاع وطنی سوریه و حزب الله لبنان ترسیم می کنند.

حجت الاسلام شیرازی با اشاره به اینکه ملت ایران و امت شهیدپرور کرمان به فرمانده جبهه مقاومت، سردار سلیمانی افتخار می کند، یادآور شد: مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی، پس از تشریف فرمائی ابتدا رو به سردار سلیمانی کرده و دست او را فشردند و در بین این خیل جمعیت ایشان را در آغوش گرفته و می بوسند لذا این برای ملت ایران افتخار است.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس به حمله گروه تروریستی داعش در خرداد ۹۳ به عراق اشاره کرد و گفت: مردم شهرهای نجف و کربلا که چمدان و ساک های خود را برای خروج از کشور بسته بودند به محض شنیدن ورود سردار سلیمانی به عراق، چمدان ها را زمین گذاشتند زیرا مطمئن بودند دیگر عراق سقوط نخواهد کرد.

حجت الاسلام شیرازی با اشاره به اینکه عکس سه شخصیت ارزشمند امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و سردار سلیمانی بر دیوارهای سران عراق خودنمایی می کند، تصریح کرد: این اقدام نشان از حیات شهدا و صادر شدن انقلاب اسلامی دارد.

خون شهدای مدافع حرم اثر خواهد کرد

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس عنوان کرد: ملت ایران پیش چشم مردم عراق، سوریه، یمن، لبنان و افغانستان آبرو دارند. این جبهه عظیم امروز توانسته است نیروهایی را جذب کند که حاضرند برای دفاع از اسلام زیر پرچم ولایت فقیه جان بدهند.

حجت الاسلام شیرازی بیان کرد: امروز می بینیم فاطمیون همین برادران عزیز افغانستان مثل شیر در سوریه در مقابل تروریستها می جنگند و این برای ملت ایران و امت اسلام، ملت افغانستان مایه عزت و افتخار است.

وی ابراز کرد: مدافعان حرم سر دادند و نگذاشتند دشمنان یک بار دیگر به اهل بیت جسارت کنند این برای ما افتخار است و ملت ایران مطمئن باشد این جبهه ای که امروز شکل گرفته و دشمن که تلاش می کند این جبهه را تضعیف کند بداند ۳۸ سال نتوانسته و در آینده هم نخواهد توانست.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس با بیان اینکه به یاری خدا بناست این پرچم در کره زمین به اهتزار دربیاید و این حرکت در آستانه ظهور امام زمان(عج) است، گفت: بناست این ملت تحت ولایت ولی فقیه زمان مسیری را ترسیم کرده و در امتداد این حرکت جهان پر از عدل و داد شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس با بیان اینکه مطمئن هستیم خون شهدای مدافع حرم اثر خواهد کرد، تبیین کرد: وقتی رهبر معظم انقلاب می فرمایند ۲۵ سال آینده رژیم صهیونیستی وجود ندارد ما به این حقیقت ایمان داریم و همین بسیج جهانی، فاطمیون، حیدریون، زینبیون و حزب الله و انصارالله با رهبری رهبر حکیم انقلاب و یاری ملت ایران جهان اسلام را از شر سلطه گران و استکبار جهانی خلاص خواهند کرد.

ایران امن ترین کشور منطقه

در این مراسم که استاندار کرمان نیز حضور داشت، امام جمعه رفسنجان نیز با گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم، گفت: ۱۰ شهید مدافع حرم استان سرداران، رزمندگان و سلحشورانی هستند که در دفاع از حریم آل‌الله جان شیرین خود را تقدیم کردند.

حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور با گرامیداشت یاد اولین شهید روحانی مدافع حرم استان حجت الاسلام بیاضی زاده، با اشاره به شرکت باشکوه مردم کرمان، رفسنجان و انار در مراسم تشییع این شهید والامقام، افزود: با این روحیه جهادی و فداکاری در جامعه هیچ دشمنی فکر تعرض به کشور را نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه به برکت خون شهدا، ایران با اقتدار، امن ترین کشور منطقه است، تصریح کرد: رهبر فرزانه انقلاب فرمودند، «زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست» و این جمعیت نشان از توجه و معرفت به شهدا است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن